1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kontroler/Lewy analog- wymiana?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Rooness, Luty 3, 2010.

  1. Rooness

    Rooness Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2010
    Posty:
    92
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Witam

    Mam problem z lewym analogiem :( Jest on zbyt luźny, tak jakby gałka była niedokładnie przytwierdzona do mechanizmu. Objawia się to tym, że w grach takich jak DMC4, Dante's Inferno (demówki) itp. postać nie biegnie do przodu, tylko idzie- co jest bardzo denerwujące.

    Dopiero po dociśnięciu gałki do środka postać załapuje i zaczyna biec.

    Tak jak już napisałem analog jest strasznie luźny, nawet przy lekkim poruszeniu opuszkami palców lata we wszystkie strony. Nie chce rozkręcać kontrolera ponieważ konsole kupiłem niecały tydzień temu i zwyczajnie szkoda samemu grzebać i tracić gwarancje.

    Słyszałem kiedyś, że Microssoft wysyła nowe pady w wypadku jakichkolwiek awarii- czy mam też do tego prawo? A jeżeli tak to mógłbym prosić o porady tego dotyczące?- co, jak, gdzie i kiedy? Wiem, że mógłbym zwyczajnie oddać konsole na gwarancje (przy naszych polskich realiach wątpie żeby przyjęli mi samego gamepada), ale nie chce czekać 2-3 tygodni na zwrot...

    * Przyznam, że użyłem opcji szukaj, ale gdy w dwóch tematach nie znalazłem tego czego szukałem więc postanowiłem tutaj napisać. Jest późna godzina i zaraz ide spać, a zależy mi aby jutro po szkole móc przeczytać jakieś sensowne wskazówki. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. pieczywo

    pieczywo Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 15, 2009
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Wyślij pada w ramach gwarancji do m$.
     
  4. dsdantee

    dsdantee Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 19, 2009
    Posty:
    55
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Szczecin
    jezeli masz gwarancje to wysylaj samego pada do m$.łaski ci nie zrobia.jak gwarancja jest to obowiazuje ona calego zestawu jaki kupiles... jezeli jednak z jakiegos powodu ci tego pada nie naprawia to pozostaje ci tylko kupno nowego pada lub naprawa w renomowanym serwisie.to jest bynajmniej moje zdanie... adres na ktory powinienes wyslac joy'a znajduje sie na gwarancji.opisz problem i im wyslij
     
  5. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    a znasz jakies renomowane serwisy ktore naprawiaja pady? bo ja nie
     
  6. japon25

    japon25 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 10, 2009
    Posty:
    215
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    idz i spróbuj najpierw w sklepie do 10 dni możesz oddać może ci wymienią , jeśli nie ślij do ms , proponuje nie grzebać samemu jeśli masz gwarancje
     
  7. Rooness

    Rooness Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2010
    Posty:
    92
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Konsola była kupowana w Auchanie. Musiałbym oddać całą konsole? Czy mógłbym powołać się na dowód zakupu i zarządać wymiany/zreperowania samego pada? (Na myśl o ponownym ściąganiu kilku GB demówek przechodzą mnie ciarki).

    Jak narazie dziękuje za szybkie odpowiedzi. Teraz definitywnie muszę iść spać bo już słysze nawoływanie.

    Dobrej nocy.
     
  8. ciajus

    ciajus Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2009
    Posty:
    151
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    Załóż konto na xbox.com, zarejestruj konsolę, zgłoś naprawę, wysyłasz samego pada do MS i odsyłają Ci nowego. Żaden sklep praktycznie nie prowadzi napraw gwarancyjnych tylko każą właśnie zrobić to co opisałem wyżej, a nawet jeśli to robią to w twoim imieniu co przedłuża tylko odbiór nowego pada.

    Edit:
    P.S.
    A propos darmowych padów, MS zrezygnował z tego ze względu na wyłudzenia, teraz wysyłają nowe pady tylko po odesłaniu do nich zepsutego.
     
  9. Rooness

    Rooness Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2010
    Posty:
    92
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Dzięki wielkie. Tak właśnie zrobie, wyśle pada do MS. Jeszcze tylko pytanie, skąd mogę wziąść numer seryjny?
     
  10. merchants

    merchants Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    61
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Police
    Wejdź w ustawienia konsoli :)
    Albo spisz z naklejki te cyferki pod datą produkcji (2 rząd) , lub te które widzisz pod klapką z usb z przodu konsolki:)
     
  11. Tymonxxx2

    Tymonxxx2 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 24, 2009
    Posty:
    48
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam panowie mam podobny problem z padem. Na ile mamy gwarancje na pda i na konsole
     
  12. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    akcesoria - 1 rok
    konsola - 2 lata
    ROD i E74 - 3 lata
     
  13. Rooness

    Rooness Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2010
    Posty:
    92
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Mam niestety kolejne pytanie. Zarejestrowałem się na xbox.com, wypełniłem pola z danymi i mam następujący komunikat:

    1. Oczywiście wpisałem prawdziwe dane. Tata kilka dni temu robił konto już dla Windows Media Center. Możliwe, że powinienem tutaj wprowadzić takie same dane jak wcześniej tata?

    2. W momencie wysłania kontrolera do MS powinienem dołączyć również akumulatorek i gwarancje? Czy sam kontroler + gwarancja wystarczy? To wszystko mogę spakować do jakiegoś tekturowego pudełka?

    /edit

    A może chodzi o zgodność danych z tymi w momencie tworzenia konta Xbox Live?
     
  14. VESPERUS v2

    VESPERUS v2 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 4, 2010
    Posty:
    53
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Wolsztyn
    chyba na pada 1 rok a na konsole 3 ale nie jestem pewien
     
  15. Rooness

    Rooness Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2010
    Posty:
    92
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Odświeżam, bo bardzo zalezy mi na odpowiedzi.
     

Poleć forum