1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kopiowanie gie bezpośrednio PC -> XBOX360 z Freeboot

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez renegade, Listopad 30, 2010.

1. renegade

renegade Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Września
    Witam serdecznie!

Kupiłem niedawno konsole, była możliwość wiec dałem do przerobienia na Freeboot, ale jestem w tym temacie zielony. Przeglądam forum od kilku dni, ale nie znalazłem tematu, który by opisał jak krok po kroku podłączyć xbox do kompa, żeby zgrywać gry, ewentualnie jak kopiować gry z pendrive na xbox. Proszę o pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. strusic

strusic Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Sosnowiec
    Jak masz wgrany freeboot, to ściągnij sobie FreeStyle Dash. On ma w tle postawiony FTP, jak wciśniesz prawą gałkę to ci poda IP i kilka innych bajerów. Łączysz się przez total commandera np i wrzucasz grę na dysk:
    1. Jeśli to wypakowane ISO to zrób sobie na dysku folder o nazwie games i tam wrzucaj gry (każda ma mieć swój folder, czyli hdd0:/games/tekken6/).