1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kopiowanie pomysłów i uczenie się na błędach w Skyrim

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez T0Mmy, Styczeń 11, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. T0Mmy

    T0Mmy Banned

    Dołączył:
    Październik 15, 2010
    Posty:
    605
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Barbarzyńca, czarodziejka i złodziej? A może mag, wojownik i łucznik?
    The Elder Scrolls V: Skyrim odchodzi od schematycznego podziału na
    klasy postaci. Czy to oznacza, że nadciąga rewolucja? Niekoniecznie,
    Skyrim kopiuje rozwiązania z Fable.
    Jeżeli chcecie zostać czarodziejem, to musicie korzystać z czarów, a
    najlepszego wojownika poznacie po tym, że rozwala czerepy toporem na
    lewo i prawo. Proste, prawda? Podobnie jest w serii Fable, więc miło, że
    zobaczymy coś nowego w The Elder Scrolls V, ale nie będzie to nic
    nadzwyczajnego. Co ciekawe, jeżeli na drodze spotkamy potężnego
    rycerza, to nie będzie miał on ochoty zlecić zadania „łucznikowi”, ale
    wybierze postać sprawnie władającą mieczem. Wraz z kolejnymi
    poziomami doświadczenia (za każdym razem dostaniemy bonus do
    punktów życia) będę odblokowywały się nowe umiejętności, czyli np.
    zaklęcia dla maga (pojawią się również umiejętności niezwiązane z walką
    jak choćby gotowanie, czy wykuwanie broni).
    Kolejna nowość to z kolei patent z Diablo, czyli możliwość trzymania
    dwóch broni równocześnie. I tutaj znowu kłania się Fable, bo dotyczy
    to również magii (będzie pięć szkół) – postać rzucająca kule ognia z
    rękawa, będzie miała przypisane zaklęcie na każdą łapkę. Dzięki temu
    walka ma być znacznie bardziej dynamiczna, a gracze wybiorą czy będa
    grali w FPP, czy w – dopracowanym w stosunku do poprzedniej części –
    TPP.
    Na koniec mam jednak coś oryginalnego, czyli system, który
    dostosowywał siłę przeciwników do siły bohatera. Niestety gracze nie
    uznali tego patentu za objawienie w gatunku RPG, gdyż każda mrówka
    mogła stać się zagrożeniem dla herosa (będą rasy do wyboru), który
    zatłukł chwilę wcześniej górskiego giganta. Developer obiecuje, że tym
    razem ich system działa znacznie sprawniej i gracz poczuje, że rozwija
    swoją postać, stając się silniejszy.
    Ciekawie brzmi również zapewnienie, że gra będzie modyfikowała
    zadania w zależności od zachowania gracza. Oznacza to, że nie będziemy
    w nieskończoność walczyć z tymi samymi wrogami w tych samych
    miejscówkach (pojawi się opcja teleportacji/szybkiej podróży pomiędzy
    krainami), bo system będzie nas rzucał po całym świecie i stawiał na
    naszej drodze monstra, których nie mieliśmy okazji wcześniej poznać.
    Dzięki temu rozgrywka ma być bardziej różnorodna.
    I na koniec, oczywiście nie zabraknie smoków, a główny bohater będzie
    prawdopodobnie ostatnim żyjącym łowcą… smoków.

    Oficjalna strona magazynu konsolowego NEO PLUS - Nowości i zapowiedzi, video, galerie i recenzje gier na konsole PlayStation, Xbox i Nintendo
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Bazajaytee

    Bazajaytee V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    845
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    się znamy?
    Ogarnij trochę ten tekst, bo aż się czytać nie chce.
     
  4. Pls

    Pls Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2009
    Posty:
    254
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  5. macieQ

    macieQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 28, 2010
    Posty:
    197
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    [​IMG]
    RPG jak każde, w tym news'ie nie ma nic takiego nowego., na zdjęciu ta mapa nie wydaje się być taka obszerna, ale jeżeli będą teleportacje i szybkie podróże to raczej mała nie będzie.
     
  6. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Kolego popraw ten tekst bo się czytać nie da ;/

    Co do tego że klas nie będzie - to super :) W Morrowindzie i Oblivionie i ogólnie w erpegach denerwowało mnie to że jeżeli wybierzesz już jedną klasę to tylko w jej kierunku możesz iść i rozwijać się w jednej "sztuce" walki - a tak zbuduję sobie potężnego maga naparzającego z miecza :)
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum