1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Korzystanie z pada - gry FPS

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez gawior, Grudzień 12, 2013.

1. gawior

gawior Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Witam. Jestem świeży jeżeli chodzi o konsole. Jestem informatykiem z zawodu, oraz elektronikiem ( hobby i dorabiam sobie ), tak więc jakoś coś tam ogarniam, a bardziej sam temat konsoli jako nowy jest mi obcy. Nigdy nie byłem i nie jestem jej zwolennikiem konsol ( jestem zagorzałym PC-towcem ). Tą konsolę dostałem od żony na mikołaja/pod choinkę ( w sumie to ona chciała i sprawiła prezent sobie tłumacząc, że to dla mnie :p ). Jak już to jest, to chciałbym także mieć z tego korzyść, a nie żeby się kurzyło ( w sumie, to żona gra ). Głównym plusem konsoli jest granie na dużym TV z kanapy i chyba na tym się kończą dla mnie zalety.

Najgorzej jest mi przegryźć temat pada w grach FPS. W tego typu gry głównie gram ( o ile znajdę chwilę czasu - dom, rodzina itp. itd. kto zna ten temat to wie ;) ). Ciężko mi się do tego przyzwyczaić, jak głównie kontakt się maniło z myszką i klawiaturą ( kiedyś parę razy nawet wylądowało się na zawodach CoD itp. ).