1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kot w worku

Temat na forum 'Off-Topic' rozpoczęty przez zegarek11, Marzec 22, 2016.

  1. zegarek11

    zegarek11 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 12, 2016
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,
    niestety brak możliwości zalożenia tematu w Offtopicu sprawił, że przywędrowałem tutaj.
    Wczoraj odebrałem ze sklepu nowiutki komputer. Wszystkie podzespoły wybierałem sam, bo zalezało mi na tym, żeby nie brać gotowca i trochę zmodysikować cały zestaw. Po wnikliwej analizie okazuje się, że nie wszystko jest takie, jak sobie tego życzyłem (płyta główna oraz karta graficzna). Po telefonie do sklepu dowiedziałem się, że zamówienie się zgadza i takie podzespoły zostały przeze mnie wybrane. Co mogę zrobić w takiej sytuacji, by "wywalczyć" to, co zamówiłem i za co zapłaciłem? Myślalem o skorzystaniu z uslug kancelarii z wieloletnim doswiadczeniem, takiej jak https://www.tuodszkodowania.pl/o-kancelarii/10-lat-praktyki-w-odszkodowaniach/.
    Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
     
    Ostatnia edycja: Marzec 30, 2016
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. p_bladek

    p_bladek Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 8, 2016
    Posty:
    861
    Polubienia:
    487
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Trochę Cie nie rozumiem. Chcesz powiedzieć że zamówienie nie pokrywa się z odebranym sprzętem?, chyba masz jakies kwity na to zamówienie, bo jak nie masz to nie zrobisz nic.
     
  4. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Na papierze masz inny sprzęt od zamówionego?
     
  5. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3270
    Polubienia:
    1863
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Jeżeli zamawiałeś przez neta to ja bym wydrukowała całe zamówienie i poszła z tym + z wykazem który Ci musieli dać jak Ci dawali tego kompa i pokazała różnice.
     
  6. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Ogólnie to Cię nie rozumie. Przecież pierwsza rzeczą jaką jest "przy odbieraniu PC" to sprawdzam:

    1. Aranżację okablowania w puszcze. (Tutaj zazwyczaj mam ALE. Bo użycie ściągacza nie rozwiązuje sprawy..)
    2. Wizualnie czy jest to co chciałem.

    I tu dochodzimy do sedna sprawy patrzę na kartę gwarancyjna z wymienionymi podzespołami, czy wszystko się zgadza z moimi "zachciankami". Zgadza się, płacę i zabieram puszkę.
     
  7. fitness

    fitness Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    249
    Polubienia:
    330
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żywiec
    Dokładnie tak jak piszą wszyscy sprawdzam podzespoły fizycznie czy siedzą takie w komputerze bo raczej teraz już plomb na jednostkę nie dają więc można zaglądać. Następnie sprawdzam na karcie gwarancyjnej no i jeszcze można sprawdzić jakimś programem diagnostycznym na kompie typu everest czy coś
     
  8. Banish

    Banish Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 30, 2014
    Posty:
    40
    Polubienia:
    69
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Może źle dobrałeś podzespoły i zostały wymienione na kompatybilne - ja jak składałem kiedyś komputer na grall.pl zamawiałem zasilacz 600W a dostałem 800W bo powiedziano mi że tak będzie lepiej - aczkolwiek poinformowano mnie o tym telefonicznie... możliwe że w jakiś sposób (regulamin?) zgodziłeś się na to by pracownik wymienił niepasujące elementy? Nie wierzę w to że zamówiłeś jedno a celowo dostałeś inne.. albo sam do końca nie wiesz co zamówiłeś.. Porównaj zamówienie z tym co masz.
     

Poleć forum