1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kupno Ihas'a

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez elcoocker89, Maj 31, 2013.

1. elcoocker89

elcoocker89 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,planuję zakupić Ihasa lecz nie jestem pewien jaki model z jakimi funkcjami wybrać...jestem laikiem więc zależy mi aby podłączyć ihasa i kliknąć na burn i żeby na tym moja rola się kończyła....pytanie czy ten sprzęt byłby mi odpowiedni, allegrowicz "niby" pisze że ihasa podłączę i nagrywam. Ale wole by ktoś profesjonalnym okiem zerknął. iHAS 124-19 B IXTREME Burner MAX Platinum Verbatim (3260878047) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ewentualnie proszę o poradę jaką nagrywarę kupić Dzięki!!!

2. Lotnik421 Xbox One

3. Remix27

Remix27 Banned

Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Nie Pamietam
    allegrowicz da ci sprzęt ale trzeba troche też od siebie dać. Masz wgrane media na id płyty w teori nie powineś mieć żadnych problemów.

4. elcoocker89

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ok co rozumiesz że i ja mam coś od siebie dać ? Sprzedawca nawet w opisie ma Podłączasz,nagrywasz,grasz....

5. Remix27

Remix27 Banned

Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Nie Pamietam
    ustawić eeprom i imburna

6. elcoocker89

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia: