1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kupno nowej konsoli

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Iqashi, Grudzień 14, 2011.

  1. Iqashi

    Iqashi Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 6, 2011
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.
    Właśnie przymierzam się na święta do sprezentowania sobie xbox360 w wersji slim z dyskiem 250gb. W zjwiązku z tym chciałem spytać jak wygląda gwarancja na tę konsolę. Czytałem, że jest to gwarancja dtd. Jak to wygląda w rzeczywistości? Czy konsolę muszę odesłać do osoby u której kupiłem na mój koszt czy do serwisu microsoft na ich koszt. Bo jeśli mam odsyłać na swój koszt to lepiej jednak kupić ją w sklepie stacjonarnym niż na alledrogo. A co do kupna w sklepie stacjonarnym może widzieliście jakieś ciekawe oferty w marketach na slima 250gb ?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. RuNNer

    RuNNer Banned

    Dołączył:
    Grudzień 3, 2011
    Posty:
    107
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Kraków
    Jak sie cos popsuje to kurier wezmie konsole na koszt microsoftu.

    Wysłano z XPERIA X8 za pomocą Tapatalk.
     
  4. matush

    matush Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 14, 2011
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Wątpię, byś miał problemy z wersją Slim.
    Gdyby jednak były, dzwonisz na infolinię (jest też chyba możliwość przez konto xbox live na www) mówisz o problemie konsultantowi, konsultant pyta czy ma zamówić kuriera czy chcesz sam (w obu przypadkach na koszt microsoft). Czekasz kilka dni, kurier przyjeżdża, zabiera konsolę i czekasz znowu kilkanaście dni aż kurier przywiezie z powrotem (w międzyczasie status transportu jak naprawy możesz odczytać po nr sprawy).
     
  5. MixMedia

    MixMedia Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 26, 2011
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dokładnie jak w powyższym poście,sam odsyłałem kiedyś na gwarancję i nie było żadnych problemów. Określasz Microsoft jako płatnika podczas zamawiania kuriera i po sprawie.
     
Wczytywanie...

Poleć forum