Kupno przerobionego xboxa 360 pare pytań

marcin1821

Użytkownik
Użytkownik
Witam, zamierzam kupić xboxa 360 z LE3 i Jasphierem 2.0 i mam parę pytań
1.) Czy można w takiej kosoli przeglądać neta, strony www itd, itp
2.) Czy można grać na przerobionej konsoli przez neta na spatchowanych płytach http://xboxforum.pl/artykuly-31/tutorial-nagrywanie-gier-pod-ixtreme-lite-touch-3-0-najlepszy-artykul-edycja-3-a-120365/
3.) (oraz pytanie dotyczące nagrywania czy jeśli mam jakaś stara nagrywarkę to też mogę nagrywać gry?, oraz czy ten poradnik jest aktualny) 4.) słyszałem że dawno nie było banów na xboxa to prawda ?
5.) to prawda że za próbę połączenia się z xbox live dostaje się z góry bana czy jak to jest?
Jestem zielony w sprawach xboxa z góry dziękuje za odpowiedzi :)
 

ROBI772

RGH
Użytkownik
1) jest aplikacja internet Explorer, facebook, YouTube ale musisz mieć wykupionego golda
2) tak, możesz grać na xbl
3) poradnik jest aktualny, najlepiej by było jak zainwestujesz w liteon ihas, twoją nagrywarką możesz nagrywać jak obsługuje DL, ale jak chcesz grać online to lepiej ihas
4) na lt+3.0 możesz grać bez problemu na xbl, od 2009 nie było za to banów,

Wysłane z mojego ST27i za pomocą Tapatalk
 

marcin1821

Użytkownik
Użytkownik
Czyli bez kupna golda nie da rady?
A do przeglądania zwykłego neta tez trzeba golda?
A jeżeli bym nagrał na nieco nowszej nagrywace z DL to też raczej nie ryzykować z graniem przez neta?
tu znalazłem nieco prostrzy i nowszy poradnik LT 3.0 - nagrywanie gier XGD3 PORADNIK - YouTube

I nie wiem czy ten poradnik też jest dobry?
A jeśli bym dostał bana to można odblokować konsole, mogę grac w trybie offine albo dalej przeglądać neta? ? , i czy gold nie będzie robił problemów na przerobionym xboxie?

PS. Edycja to ten siwy trybik.

Alert -=SETH=- //Nie pisz post pod postem. Używaj opcji edytuj.

 

ad1

Użytkownik
Użytkownik
Po banie zostaje możliwość gry offline, nie można przeglądać neta. Na lt 3.0 od 3/4 "lat nie było banow więc można grać śmiało.