1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kupno xboxa360

Temat na forum 'Kupię' rozpoczęty przez takmatentyp, Wrzesień 10, 2014.

1. takmatentyp

takmatentyp Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć:)

tak jak w temacie....co do gier to paluje zagrać fife 15 online + gry na kinekct.. i nowsze :)

Nowa konsola + pady+kinekt ...

jestem zielony z tego,dziecko PC :D

Czytam,czytam dalej forum ale jeśli mógłby ktoś doradzić.. 1000 zł wystarczy ?
    Godne polecenia najwyżej dołożę czy coś niech mi służy:)

Pozdrawiam !

2. Lotnik421 Xbox One

3. Vaiper

Vaiper Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Myślę, że 1k zł powinno spokojnie starczyć. Bierz Slima. Jeśli ma być przerobiona, to szukaj konsoli z emulatorem wasabi lub xkey.

XBOX 360 120GB KINECT 7 GIER - ZOBACZ KONIECZNIE!! (4578456175) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Tutaj masz dobrą konsole nie przerobioną. Mam nadzieję, że używana Ci nie przeszkadza. Od razu parę gier w zestawie. Będziesz mógł sprzedać jakby co ;). Tańszej konsoli o podanych parametrach nie znalazłem. Co do dysku, to myślę że powinien Ci spokojnie starczyć.

1 osoba to lubi.
  4. takmatentyp

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Podoba mi się :)

Na tej będą działać tylko oryginalne gry ?

a co jeśli przerobiona ?

co lepiej wybrać ?

5. Vaiper

Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia: