1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kupowanie xboxa, kilka pytań od świeżaka

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez NarQu, Styczeń 26, 2013.

1. NarQu

NarQu Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam !

Zamierzam sobie kupić xboxa 360 i jak to na początku bywa w tych sprawach jestem zielony. Wiem tylko że najlepsza płyta główna to jasper i takiego xboxa chciałem kupić. Grać chciałbym głównie na kopiach gier, albo na grach ściąganych z neta, gdyż nie stać mnie żeby kupowac gry po 200zł. Grać online nie będę wcale, gdyż na moim internecie i tak by były lagi.

Konsole chce sobie kupić dlatego że mój komputer już nie radzi sobie za bardzo z grami a modernizować mi się go nie opłaca bo znacznie taniej i lepiej wg mnie kupić konsole.

Tak więc mam kilka pytań i proszę o wyrozumiałość. Czytałem trochę tego forum ale oczekuje konkretne odpowiedzi.

1. Długo jeszcze taki xbox 360 będzie w modzie ? Tzn długo będzie sobie radził z grami, czy po wyjściu xboxa 720 ten nie zostanie olany i nie będą na niego tworzone gry.

2. Jeżeli kupuje konsole przerobioną to wiem że musze patrzyć na to czy jest zbanowana, ale na co jeszcze zwracać uwagę ? Czy zwracać uwagę na napęd jaki jest w niej, czy to nie ma żadnego znaczenia ? Na jakie jeszcze rzeczy trzeba zwracać uwagę ?

3. Zastanawiam się nad wersją konsoli arcade lub elite, która będzie lepsza w tym wypadku i dlaczego/