1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

kupuje konsole, ale co teraz.. bo jestem zielony

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez admiralek, Maj 15, 2010.

1. admiralek

admiralek Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,

Przejrzalem rozne tematy i pytania tutaj zadane, cos sie dowiedzialem, ale jeszcze nie do konca- w zwiazku z tym pytam sie i przedstawiam swoje watpliwosci..

Zamierzam kupic ponizszy model:

NOWY XBOX 360 ELITE JASPER+2x PAD+kabel HDMI RATY (1036131849) - Aukcje internetowe Allegro

Moje pytanie do osob znajacych sie na rzeczy, jak mam rozumiec:

"KONSOLA Z NAJNOWSZYM DASH BOARD- Xbox New Experience
    Po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji można korzystać z nowego menu konsoli: zgrywać gry na dysk, avatary , dostęp do Marketplace, Live Party System itd."

- wgranie tego Dasha nie wplywa na utrate gwarancji? Czy moge zgrywac pirackie wersje gier, czy tylko oryginaly na dysk?

Nadmienie, ze potrzebuje konsoli do zabawy OFFLINE, na dodatek nie za bardzo usmiecha mi sie kupowanie oryginalow. W zwiazku z tym, chce wiedziec, czy:
    - aby korzystac z nieoryginalnych gier, musze cos wiecej zainstalowac?
    - dac komus do z hackowania konsole, po to aby bylo to mozliwe?
    - czy wystarczy ten Dash zainstalowany przez sprzedawce?