1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Laptop + xbox 360

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez MalinaIV, Kwiecień 9, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. MalinaIV

MalinaIV Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kraków
    Witam mam pytanie czy można połączyć xbox 360 z laptopem?
    Mam laptopa ale jestem nieco zielony w tych sprawach :D wiem że styłu jest takie jak do monitora złączka Jak ktoś wie jak to niech napisze z góry dzięki

PS.Szukałem i nie znalazłem

2. Lotnik421 Xbox One

3. lovemyway

lovemyway Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Białystok
    Sam miałem zamiar zrobić tak u siebie, ale dowiedziałem się, że w swoim laptopie mam tylko wyjście VGA a nie wejście - nie ma opcji żeby to podłączyć. Nowsze laptopy mają wyjścia HDMI, niestety nie posiadają wejść.

Wydaje mi się, że jeśli masz "starszego" laptopa tj. obsługującego karty PCMCIA mógłbyś podłączyć konsolę do tunera zwykłym kablem telewizyjnym - patrz KARTA TELEWIZYJNA / TUNER TV / FM / DVB VISTA / XP (580266499) - Aukcje internetowe Allegro

Istnieją tunery na nowsze ExpressCardy, ale są one 2-3 razy droższe niż te na PCMCIA (na tyle na ile rozglądałem się na allegro).

Nie mniej jednak chciałbym, żeby ktoś mnie jeszcze zweryfikował, sam jestem jako tako zainteresowany.

4. Grinch

Grinch Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0