1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Lawina szczegółów odnośnie rozgrywki w Watch_Dogs!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 24, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Ostatnie dni to istny wysyp informacji na temat Watch_Dogs (PS4). Wczoraj mogliście zapoznać się z kilkoma materiałami wideo przygotowanymi przez Eurogamera, dziś natomiast fala nowinek nadciąga wraz z wywiadem przeprowadzonym przez PlayStation Access.

    Rozmowa z dyrektorem kreatywnym projektu Jonathanem Morinem przyniosła odpowiedzi na wiele ciekawych pytań. Poniżej prezentujemy w pigule najciekawsze informacje przekazane przez pracownika Ubisoft Montreal.

    • Deweloper nie robi niczego specjalnego z DualShockiem 4. Touchpad służyć będzie do otwierania mapy.
    • Wirtualne Chicago jest oczywiście mniejsze od prawdziwego odpowiednika, ale ulice są bardziej zagęszczone przez ludzi, niż ma to miejsce w rzeczywistości.
    • Można zabijać przypadkowych przechodniów.
    • Sposób, w jaki NPC na ciebie reagują, zależy od twojego zachowania i wskaźnika reputacji.
    • Gra posiada podobny system poszukiwania przez policję do tego znanego z GTA V. W przypadku Watch_Dogs nasze zachowania są jednak zapamiętywane przez otoczenie, więc problemów przysporzyć mogą nam również ludzie rozmawiający o nas na ulicy.
    • Rozgrywka będzie niosła ze sobą inne doświadczenia w zależności od tego, czy zdecydujemy się na działania powszechnie uważane za dobre, czy też złe. Nie będzie to miało jednak wpływu na samą historię.
    • Aiden ma kilka rodzajów ubrań, które gracz może dowolnie zmieniać.
    • Nie ma opcji ulepszania broni oraz tuningowania samochodów.
    • W grze znalazło się 70 różnych modeli aut.
    • Model jazdy będzie się różnił w zależności od typu samochodu.
    • Miasto jest duże, ale nie jest największe, jakie widziałeś w grach wideo.
    • Możesz odblokować kilka kryjówek, gdzie bohater będzie mógł spać i zaszyć się do czasu zawieszenia poszukiwań przez policję. Korzystając z kryjówki, można dowolnie zmieniać porę dnia oraz teleportować się do innych odkrytych wcześniej mieszkań.
    • Niektóre narzędzia przeznaczone do hakowania są bardziej skuteczne w określonych porach dnia.
    • Przeciętny gracz spędzi przy grze od 35 do 40 godzin. Zaliczenie jej na 100% to ponad 100 godzin gry.
    • Niektóre tryby w rozgrywce sieciowej dostępne będą jedynie na konsolach nowej generacji oraz PC.
    • Istnieje tryb sieciowy, w którym wraz z innymi graczami możesz swobodnie poruszać się po mieście i robić, co tylko zechcesz. Nie ma w nim żadnych aktywności ani zadań.
    • W każdej chwili możesz wyłączyć możliwość włamywania się przez innych graczy do twojej gry, ale Morin zachęca, aby przed podjęciem takiej decyzji dać temu systemowi szansę.
    • W multiplayerze nie ma żadnego lobby.
    • Nie ma żadnej sieciowej interakcji pomiędzy wersjami gry na PS3 i PS4


    Poniżej materiał wideo, z którego pochodzą cytowane informacje.


     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5430
    Polubienia:
    1694
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Kod:
     Nie ma opcji ulepszania broni oraz tuningowania samochodów.
    Słabo! Jeszcze tuning bym zrozumiał.. Ale bronie mogli dać..

    Kod:
     W grze znalazło się 70 różnych modeli aut.
    Eee mało.. W samym GTA 4 było lekko przeszło 80 pojazdów. Natomiast GTA 5 miażdży to pod względem ilości pojazdów.

    Kod:
     Miasto jest duże, ale nie jest największe, jakie widziałeś w grach wideo.
    Mleko to mleko, kawa to kawa.. Masło maślane. Czyli mniejsze niż w GTA 5.

    Kod:
     Niektóre narzędzia przeznaczone do hakowania są bardziej skuteczne w określonych porach dnia.
    Już widzę ten achivek: zhakuj ileś tam bankomatów o 7 AM.. hehe

    Kod:
     Istnieje tryb sieciowy, w którym wraz z innymi graczami możesz swobodnie poruszać się po mieście i robić, co tylko zechcesz. Nie ma w nim żadnych aktywności ani zadań.
    Eee to za rączkę mamy się trzymać z innym graczem? Jak nic nie ma do roboty..

    Kod:
     Rozgrywka będzie niosła ze sobą inne doświadczenia w zależności od tego, czy zdecydujemy się na działania powszechnie uważane za dobre, czy też złe. Nie będzie to miało jednak wpływu na samą historię.
    Mam nadzieje, że misja będzie wyglądać chociaż troszkę inaczej..
     
  4. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Nie wiem czy ja jestem jakiś inny, ale zupełnie ten tytuł mnie nie kręci.
     
  5. o M a c z 0 S

    o M a c z 0 S Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2013
    Posty:
    1492
    Polubienia:
    367
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Dolny Śląsk
    no to chyba jesteś inny :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum