1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Lego Star Wars III

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez siwman, Marzec 26, 2011.

1. siwman

siwman Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam mam pytanie sciągnąłem gre :Lego Star Wars III The Clone Wars - MARVEL mam xtreme 1,6 i dash 9199 chyba bo jestem zielony i nie wiem gdzie spr.gra się zainstalowała ale jak włączam to woła o aktualizacje jest ona razem z grą czy mogę ją bezpiecznie zainstalować czy mogą być jakieś kłopoty?

2. Lotnik421 Xbox One

3. siwman

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Może ktoś odp. bo mi syn nie daje spokoje a niechcę ryzykować utrata innych gier

4. paczos

paczos Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    o kolego właśnie o to samo miałem pytać , wczoraj kupiłem xboxa nagrałem pierwsza grę to samo lego i pisze by zagrać zaktualizuj konsole mam w niej ten sam soft co kolega wyżej z xboxem dostałem 3 inne gierki które działają

5. KULA

KULA V.I.P V.I.P Użytkownik

Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Szczecin
    musicie zaktualizować bo potrzebny jest nowy dash 12625 paczos ty jak masz oryginaly to nie musisz się o nic martwić jak masz same oryginały bez przerobionego napędu, siwman ty jak grasz na piratach to do niektórych gier potrzeba będzie wgrać AP25 ale wszystko można znaleść na forum