1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Lekarz pozwie Hideo Kojimę i Konami za wykorzystanie swojego wizerunku?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 22, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W weekend pojawiła się niezwykle ciekawa informacja dotycząca słynnego lekarza zajmującego się przeszczepem głowy. Według wielu teorii doktor Sergio Cavanero to zagrywka Hideo Kojimy i Konami, a jednocześnie promocja Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Jak się okazuje nie wszystko jest takie piękne, a lekarz chce pozwać wydawcę pozycji oraz głównego projektanta produkcji.

    Jeden z użytkowników Reddita postanowił zbadać sprawę domniemanej kampanii reklamowej Metal Gear Solid V: The Phantom Pain i odnalazł kontakt do znanego doktora Sergio Cavanero. Następnie zadzwonił do lekarza przez skype, a na dowód rozmowy zamieścił zdjęcie.

    Cavanero po zapoznaniu się ze sprawą stwierdził, że pozwie Hideo Kojimę oraz Konami za bezprawne wykorzystanie swojego wizerunku w produkcji oraz promocję gry wideo... A co doktor zrobi z wywalczonym odszkodowaniem? Oczywiście przeznaczy na badania związane z przeszczepem głowy.

    W Sieci trwa prawdziwe śledztwo – czy to kolejna zagrywka Hideo? A może znany twórca naprawdę wykorzystał wizerunek?

    Informacje na temat badań Cavanero pojawiają się w książkach, które sięgają 2009 roku, więc jeśli ta akcja okaże się kampanią wirusową, to naprawdę będziemy mogli uznać Hideo Kojime za boga reklamy. Aktualnie musimy czekać na kolejne ruchy.

    Ciekawostką podsycającą historię jest fakt, że w 2010 roku Kojima poinformował na Twitterze, że przygotowuje projekt „łamiący temat tabu”, a w Japonii jednym z takich tematów są właśnie przeszczepy...

    A Wy jak sądzicie? Mamy okazję oglądać jedną z najlepszych kampanii marketingowych na świecie? Czy po prostu Kojima poznał 6 lat temu informacje na temat doktora i wykorzystał ten motyw w swojej produkcji?

    Na „dowód” rozmowy wrzucam zdjęcie ze skype’a.

    [​IMG]

     
Wczytywanie...

Poleć forum