1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Linux na kosoli

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Zdzislaw, Lipiec 7, 2010.

1. Zdzislaw

Zdzislaw Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jestem zielony w temaci edlatego pytam sie bardziej obeznanych kolegow :)

zamierzam kupic konsole od kumpla konsola ma jakis rok z czgo 10 miesiecy lezy w szfie,

mam dwa pytania czy da sie jakos ja przerobic abym mogl zainstalowac na niej linuxa? jezeli tak to czy wszystko bedzie dzialalo ok??

czy mozna go na stale zainstalowac na hdd (jest chyba 40 GB) czy moge dopiac jakis kolejny dys?k

aha czy po instalacji linuxa bede mogl nadal grac w gierki sciagane z sieci??

nie chodzi i XB live, wiem ze do grania w sciagane gry trzeba przerobic naped.

Z gory dzięki za odpowiedz :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. SOVEk

SOVEk Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Zielona Góra
    Odpowiedź będzie krótka: Niestety, nie da się zainstalować Linuxa na X'ie. Taka opcja istnieje w PS3. :)

4. aerO^

aerO^ Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Da się , potrzebujesz chipa inFectus czy jakoś tak , trudno dostępny w Polsce , ale widziałem , do kupienia za ogromne sumy , a PS3 już nie obsługuje linuxa panowie , no chyba , że moja FAT z softem 3.15(MAX) jeszcze obsługuje czekając na zbawienie pirackie.

5. Zdzislaw