1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Lionhead zmienia profil studia, a Fable Legends może być grą free-to-play

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 12, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Głównodowodzący Lionhead Studios, John Needham, w wywiadzie dla magazynu Edge zakomunikował, że wraz z premierą Fable Legends studio zacznie transformację w kierunku stania się firmą oferującą swoje gry na zasadzie usług.

    Needham w rozmowie z brytyjską legendą prasy branżowej powiedział, że w dniu dzisiejszym prawdziwa magia gier wideo objawia się w mieszaniu tradycyjnego gameplayu i znanych już IP z połączonymi światami. To właśnie jest przejście na model gier rozumianych jako usługa.

    W praktyce chodzi o to, że Legends będzie wspólną platformą dla praktycznie wszystkich przedsięwzięć w ramach marki Fable. Plan jest długoterminowy i zakłada, iż nawet za 10 lat nastawiona na kooperację odsłona serii dzięki wszechpotężnej chmurze będzie rozbudowywana, by wciąż oferować nowe doświadczenia dla graczy. O Fable IV możemy zapomnieć.

    Redakcja Edge nie omieszkała zapytać również o to, czy aby Fable Legends nie powstawało jako tytuł free-to-play. Szef Lionhead w odpowiedzi rzucił tylko, że model biznesowy gry nie był jeszcze poruszany. Ostatecznie możemy więc skończyć z rozplanowaną na wiele lat do przodu pozycją, która swoje zarobi na mniej lub bardziej bezczelnych mikrotransakcjach. To tak w ramach codziennej dawki czarnego scenariusza.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum