1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Liteon 16d2s-09c po wgrywaniu firmware nie czytany przez bios!

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez muph19, Wrzesień 8, 2011.

  1. muph19

    muph19 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2009
    Posty:
    55
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam forumowiczów ! zależy mi na szybkiej odpowiedzi bo drugi dzien siedze na tym i dalej lipa.

    a mianowicie:

    posiadam płyte główną gigabyte ga-g41m-es2l to na początek:)
    podłączyłem napęd dg-16d2s-09c, june 2009, a0a2, 8385c, po aktualizacji 0251 ver. odczytałem klucz usbprobe z allegro.

    i teraz tak.... przy próbie erase liteon JF zawieszał sie na 0: . <------ jedna kropka i koniec po kliknięciu "reloud" ładował wszytskie banki pisał że ok.... lecz po restrarcie kompa bios go nie wykrywa oraz JF, ?(wcześniej wykrywał odrazu w biosie)

    i teraz pytanie czy jest opcja by wgrać mu FW od nowa by bios zaczoł go widzieć jako cokolwiek a potem próbować mtk flash?

    dodam jeszcze ze klapka wogóle nie raguje.... tzn ani z kompa ani pod xbox poprostu sie nie wysywa.... a xbox zawiesza sie na logu potem wyświet;la rroda e64

    poradżcie panowie co z tym teraz zrobić... mam nadzieje ze znajdzie się jakać optymistyczna wizja naprawy..:(


    ps: po kilku razach zaczeło już nawet wyskakiwać spi is locket.... ale dało sie jeszcze wprowadzić napęd w vendor mode a teraz totalna lipa:(
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Zostaje ci dosflash lub spróbuj na innych portach sata.
    Jeśli masz raid to go wyłącz. Odepnij pozostałe napędy cd
     
  4. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
    Boze...po co dosflash...wylacz raid w menadzerze lub biosie...i potem w jf ustaw taki sam port i daj liteon erase...

    Wysłano z GT-I5700 z użyciem Tapatalk
     
  5. muph19

    muph19 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2009
    Posty:
    55
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    wyłączyłem w biosie.... teraz pokazało sie więcej portów i na pierwszym "nowym" pokazał sie dysk samsung sata a na drugim wskoczyło ze ten port to intel ata storage kontroler a wcześnieni niebyło takiej informacji...

    ale.........


    wszedłem w vendor mode!

    status 0x72 bez wysuwania tacki!

    intro>Write>outro "writing bank 0: . <------------------koniec nic nie zawieszone ale brak reakcjiii

    JF 1.85v

    damped in 7442ms

    parse failed!

    loading MKT_FLASH source file ?

    sprawdzam jf 1.87

    getting status from port 0xf600
    spi flash found with status 0x72
    spi is locket, aborting!


    jakieś pomiysły?
     
  6. maker3

    maker3 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 31, 2010
    Posty:
    725
    Polubienia:
    72
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Wgraj soft o oznaczeniu 025 (pełna nazwa 02510C).
    W pierwszym poście pisałeś, że masz 0251 co jest nieprawdą.
     
  7. muph19

    muph19 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2009
    Posty:
    55
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    zespoofowałem ze soba wersje org-83850cv1 i v2 i dalej zawias na bank 0: . <----------------- tyle w obydwu przypadkach
     
  8. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Wgraj dosflashem, jesli wgrywales ,1.87

    Wysłano z LG-P500 z użyciem Tapatalk
     
  9. muph19

    muph19 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2009
    Posty:
    55
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    z desperacji dosflash 1.9 poszedł writen wsystki banki i teraz w JF wykrywa go jako 8385 verifiked czy teraz przystępuje dopier do fleshu czy to już jest z ltplus+ 1.9 ? bo ze szcześcia ze wstał niemoge zebrać myśli?

    sprawdziłęm nie czyta hackgames! a niemam orginału żeby sprawdzić!teraz robie w takim razie dosfleshem lt+1.91

    ok panowie poszło.... naped czyta hackgames! i tym oto sposobem zrobiłem xbox360 niesmierelnym.... jezeli chodzi o neped... bo mam juz orginal dvdkey.... jedyne co teraz pozostaje to czekać na lt2.0v z obsłygą nowego formatu gier.... choć widziałem gdzieś na eng-forum ze jest juz firmware dla mojego litka z suportem nowego formatu gier czy to możliwe?



    temat do zamknięcia problem rozwiązany

    pozdrawiam
     
Wczytywanie...

Poleć forum