1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Liteon 16d4s winbond drill - wymiana doświadczen.

Temat na forum 'LT' rozpoczęty przez RuNNerka, Listopad 8, 2012.

  1. RuNNerka

    RuNNerka Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2012
    Posty:
    558
    Polubienia:
    30
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kraków
    Witam. Chciałbym zapytac bardziej doświadczonych w temacie: w jaki sposob wiercic, aby ryzyko bad drilla bylo najmniejsze? Myślałem na opcją: templatka, nawiercić np. wiertłem stożkowym małą dzurke a reszte wiertłem z kamikaze kit. Co o tym myślicie? Ma ktoś lepszy pomysł?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Odp: Liteon 16d4s winbond drill - wymiana doświadczen.

    Ja tak właśnie robie - template i wiertlo zwykle 0,8mm, robimy płytki otwór, zabieramy template i dalej frezem płaskim 0,8mm.


    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
     
  4. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1064
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Odp: Liteon 16d4s winbond drill - wymiana doświadczen.

    Ufacie obudowie z plstiku z kolkami ;), kazdy chip inaczej wklejony. Tylko i wylacznie wlasne linie na chipie.

    Wysłane z mojego LG-P500 za pomocą Tapatalk
     
  5. RuNNerka

    RuNNerka Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2012
    Posty:
    558
    Polubienia:
    30
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kraków
    No właśnie ja używam tego wiertła na początku ale się ślizga. Mozesz jakis namiar tego wiertła zwykłego 0,8mm?
     
  6. ESLORD

    ESLORD V.I.P V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 21, 2011
    Posty:
    4295
    Polubienia:
    759
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Londyn
    Wiecie szablon ma ułatwić sprawę, ale nawet na forum Maximusa napisali że nie jest to wykładnik prawdy...
    Zawsze po przyłożeniu templa patrze czy oko jest mniej więcej tam gdzie powinno, jak mam wątpliwości to trasuje linie.
    Jak na razie 100% skuteczności.. zawsze warto sprawdzić piny, szablon dobry żeby poprowadzić wiertło.
     
  7. KaBooM

    KaBooM XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 14, 2011
    Posty:
    972
    Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Odp: Liteon 16d4s winbond drill - wymiana doświadczen.

    Jak się slizga to znaczy że śmietnik,
    One szybko się tępią.
    Najlepsza opcja akira,ale szalona ułatwia życie.

    Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
     
  8. marjooo

    marjooo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2012
    Posty:
    210
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Ja trasuję linie i dalej frezem kulka 0,8 (przykład)
     
  9. ZombaL

    ZombaL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 5, 2008
    Posty:
    506
    Polubienia:
    26
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Przeworsk
    Ja templarka od ESLORD-a i plaski frez. Również kilka razy zaglądam czy nie zjechał w nieodpowiednią stronę.
     
  10. Shibby

    Shibby Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 7, 2008
    Posty:
    2051
    Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Używam templatki, ale zawsze trasuje i często są odchyły.
    Trasowanie jest najpewniejsze 100% sukces.
     
  11. Papa LOLO

    Papa LOLO Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 23, 2011
    Posty:
    215
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łodź
    Ja tylko szblonik i wiertelko. Jedno uwalenie, ale nie przez drill a podlaczenie odwrotne kabli od zasilania - baba **** trula ze smietnik zrobilem ;]
     
  12. RuNNerka

    RuNNerka Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2012
    Posty:
    558
    Polubienia:
    30
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kraków
    No faktycznie, ślizgało sie i drill szedł długo, zmienilem wiertło i jest okej, ale trzeba pod koniec uważać zeby za długo nie przewiercić.
     
Wczytywanie...

Poleć forum