1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Lords of the Fallen z premierową łatką. Szykujcie się na solidną dawkę poprawek

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 27, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Premierowe łatki to norma. Z reguły poprawiają one drobnostki, na których łatanie brakło czasu. Jednak w przypadku Lords of the Fallen (PS4), aktualizacja gry do wersji 1.01 przynosi ogromną ilość ważnych poprawek.

    Co poprawiono? Zerknijcie na długą listę zmian:

    Ogólne

    • Poprawki w balansie poziomów trudności
    • Poprawki w wyświetlanym tekście i głosach postaci
    • Poprawiono źle rozmieszczone punkty odrodzenia
    • Naprawiono znikającą muzykę w liście płac
    • Balans walki z Sędzią został poprawiony
    • Poprawki w Arenie Wyzwań
    • Poprawki w działaniu kamery
    • Poprawki w New Game+
    • Kowal jest dostępny po walce ze Zwiadowcą
    • Poprawiono problemy z punktami zapisu
    • Samouczki związane z biegiem, skokiem i atakami z wyskoku rozpoczną się ponownie jeśli wrócimy do pierwszego punktu zapisu w Starym Klasztorze


    Grafika
    • Poprawki w efektach graficznych
    • Poprawki w animacji
    • Poprawki w oświetleniu
    • Poprawiony LoD (level of detail)
    • Poprawki w glitchach graficznych
    • Poprawiono detekcję kolizji
    • Optymalizacja wydajności gry
    • Poprawki w jakości tekstur
    • Załatano znikające efekty cząsteczkowe


    Muzyka i dźwięk

    • Poprawiono błędnie odtwarzaną muzykę w trakcie walki z bossem
    • Poprawiono głośność muzyki i efektów dźwiękowych
    • Poprawiono synchronizację efektów dźwiękowych


     
Wczytywanie...

Poleć forum