1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Lt 1.1 na Lt 3.0

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Jaroszy, Styczeń 23, 2012.

1. Jaroszy

Jaroszy Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Sandomierz
    Witam. Jestem całkowitym zielonym świeżakiem dlatego kieruję do Was pytanie odnośne flasha mojej konsoli. Posiadam xboxa wersja Phat. Z tego co wiem jest w nim chyba przeróbka Lt 1.1. Rozpoznałem równiez po kablach iż jest w niej LiteOn. Ma żólte kabelki. Nie działają mi najnowsze gry np. Battlefield 3, Call of duty MW 3 oraz Need for speed the run. Czy zmiana na Lt 3.0 coś pomoże ? I czy po takowej przeróbce będę mógł nadal grać w te starsze gry ? Bardzo proszę o odpowiedź ;) Z góry dzięki

2. Lotnik421 Xbox One

3. TheOFF

TheOFF V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    341
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    UK
    Tak, konieczne jest przerobienie firmwaru napędu Twojej konsoli do wersji LT+ v3.0.
    Bez niego nie zagrasz w najnowsze gry.
    Mało tego - by grać w nowe gry, potrzebujesz nagrywarkę LiteON iHAS x24B. ( poszukaj na forum )

- przerób na LT+ v3.0
    - zaopatrz się w nową nagrywarkę
    - przerób ją ( nagrywarke )
    - nagrywaj gry i graj!

( wszystko znajdziesz na forum w odpowiednich działąch )

4. Jaroszy

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Sandomierz