1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

LT 2.0 i abgx

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez FastMan, Październik 29, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. FastMan

FastMan Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Wybaczcie że tworzę jeszcze jeden temat o wypalaniu gier aby chodziły pod LT 2.0 ale jestem kompletnie zielony, ponieważ poradnik przygotowywania i nagrywania gier pochodzi z 12.06.09 (ostatnia aktualizacja - http://xboxforum.pl/iso-f31/przygotowanie-i-nagranie-gry-krok-po-kroku-28681.html ), natomiast link dotyczący jak dla mnie kwestii najbardziej niezrozumiałej wygasł (Sprawdzanie obrazu ISO (Stealth) za pomocą abgx360). Znalazłem ten poradnik dot. abgx'a w sieci i mowa tam jest o ściągnięciu dodatkowych pliczków wave 3 i 4, natomiast na stronie abgx są dostępne już wave'y do 13'stu, stąd nie wiem czy pobierać te do 13'stu czy tylko trzeci i czwarty. Dalej nie wiem do jakiego typu gier muszę zastosować to przepuszczenie obrazu przez abgx (no wykluczam obrazy które są jasno określone jako LT2.0 czy XBG3, bo tu już wywnioskowałem że te nagrywamy bez przepuszczania przez abgx). Następne moje pytanie to czy te ustawienia abgx nie zmieniły się od 2009 roku i nadal należy ustawiać takie same opcje. Bardzo prosiłbym o pomoc, bo od czasu ostatniej aktualizacji sporo się zmieniło i w różnych tematach są sprzeczne informacje, naprawdę trudno z tego wyciągnąć wnioski..