1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

LT 3.0 a XBL

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez PanMajsterek, Sierpień 6, 2014.

1. PanMajsterek

PanMajsterek Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,
    z góry uprzedzam że jeżeli chodzi o konsole to jestem całkowicie zielony więc proszę o wyrozumiałość, nie używanie trudnych wyrazów, i pisanie w miarę zwięźle i na temat. Szukałem trochę na forum ale to co znalazłem było dla mnie mało zrozumiałe albo nie odpowiadało na moje pytania.
    Zacznę od tego że kupiłem konsolę od kolegi i ma ona LT 3.0. Wiem że jeżeli chodzi o podłączenie konsoli do internetu jest to lepsze niż RGH
    1. Jak sprawdzić wersję Dashboard'u? I zakładając że nie jest ona najnowsza jak zaktualizować.
    2. Jestem posiadaczem telefonu z WP i chciałbym zsynchronizować telefon i konto MS z konsolą czy mogę to zrobić bez obaw, czy jak zbanują to wszystko razem.
    3. Czy jak już podłączę konsolę do internetu to muszę odłączać ją przed każdym uruchomieniem i sprawdzać czy wszystko jest jak powinno, czy jak już będzie online to może tak zostać.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1110
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    1. W ustawieniach: Dane Systemowe
    3. Nic nie odłączasz...

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

4. PanMajsterek

Polubienia: