1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

LT 3.0 - gry dla tego LT jak sptachować

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez mt17, Styczeń 6, 2012.

  1. mt17

    mt17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jak spatchować przez abgx gry dla LT 3.0 ? Jak dobrać ustawienia ? Jak co zrobić ? Bo chyba nie po prostu zaznaczam obraz i lecę.
    Dajmy na przykład tutaj grę Gears Of War 3
    Czekam na odpowiedź
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. adam34689

    adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2010
    Posty:
    5143
    Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
  4. mt17

    mt17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czyli ustawienia jak te pierwsze 3 screeny i zwykły launch ??
    A i czy plik .DVD (ten co waży 1 KB, nawet mniej) trzeba usuwać ?
     
  5. adam34689

    adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2010
    Posty:
    5143
    Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Jak usuniesz to nie nagrasz gry, bo nagrywasz przez pliczek .dvd a nie .iso.
     
  6. mt17

    mt17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    No tak, ale słyszałem też że abgx również sam daje odpowiedni Layerbreak dla danej wersji gry. Ponieważ ja mam zły, a ktoś mi kiedyś napisał że no właśnie sam pokazuje odpowiedni LayerBreak.

    I skąd mam pewność czy gra na pewno została poprawiona dla LT 3.0 ??
     
  7. adam34689

    adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2010
    Posty:
    5143
    Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
  8. Piciu29

    Piciu29 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2009
    Posty:
    107
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Przepuszczasz jak wszystkie zakładki będą na zielono wtedy jest wszystko ok pod LT 3.0 jak byś miał starszego abgx to nie przepa***** ci obrazu pod 3.0
     
  9. djdoubleb

    djdoubleb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 13, 2010
    Posty:
    66
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kraków/Tarnów
    bo LT + 3.0 w połączeniu z abx'em nowym obchodzi zabezpieczenia xgd3 i AP 2.5. Więc jeżeli przepuści CI najnowsze gry np: FORZE 4 to masz pewność że zostało poprawione dla LT 3.0 :)
     
  10. mt17

    mt17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    No ja nie wiem czy to dobry, bo ponoć LB jest ważny, ja mam taki dla Gears Of War 3 LayerBreak=2086912
    Dlatego pytam o to LB
     
  11. jojo_sct

    jojo_sct Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2011
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Co ty piszesz kolego w zakładce write jak już coś layerbreak trzeba ustawic na sztywno na wartosc 1913760
     
  12. adam34689

    adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2010
    Posty:
    5143
    Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Nie wszystko jest na zielono, na początku wywala na czerwono, że nie ma/jest błędne topology data.

    Brak słów na ludzką głupotę.
     
  13. mt17

    mt17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ok, to ja czekam na odpowiedź na mój ostatni post z LB z moimi cyferkami
     
  14. adam34689

    adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2010
    Posty:
    5143
    Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    W pliku .dvd nic nie zmieniaj, w ImgBurnie calculate optimal.
     
  15. mt17

    mt17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ok, mam jeszcze jedną prośbę posiadam IHAS 124-B i chciałbym go zmienić na 524-B, wiem że jest to możliwe, nawet kiedyś widziałem poradnik na tej stronie, ale po tych działach nie mogę znaleźć tego konkretnego tematu

    A i na początku abdx (teraz mi tam leci do 100%), pokazało się na razie to na czerwono.
    "The first 12 sectors of topology data are blank"
    To źle ?
     
  16. weplausss

    weplausss Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2011
    Posty:
    146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    0
  17. Kozi3214

    Kozi3214 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 24, 2011
    Posty:
    121
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Okolice Wrocławia
    1913760 jest do gier XGD2, a nie do XGD3.Do XGD3 jest chyba 2086912, ale nie jestem pewien.
     
  18. mt17

    mt17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A i na początku abdx (teraz mi tam leci do 100%), pokazało się na razie to na czerwono.
    "The first 12 sectors of topology data are blank"
    To źle ?

    Czekam na odpowiedź, oaz jeszcze jedno pytanie
    Ten poradnik, bo nie ma tam linku do tych wersji nagrywarek, sam program posiadam, ale skąd mam wziąć te pliki ?
     
  19. adam34689

    adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2010
    Posty:
    5143
    Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Jest później mniej więcej coś takiego: Topology data was successful fixed?
     
  20. psilon

    psilon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 4, 2011
    Posty:
    240
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    przy drugim wpuszczeniu obrazu do abgx'a będziesz miał Topology data was successful fixed wtedy mozesz wypalac obraz pod LT3.0
     
  21. adam34689

    adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2010
    Posty:
    5143
    Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Najpierw powinno być topology data are blank(na czerwono), a trochę niżej Topology data was successful fixed (na zielono).
     
Wczytywanie...

Poleć forum