1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

LT+3.0 Nadchodzi

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez japanman1, Listopad 20, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. japanman1

    japanman1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 6, 2009
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Uzytkownik o nicku skybir napisal:

    " We just had a development meeting with C4E and he dropped a bombshell. Thanks to the recent silent DAE update he has been able to discover how to hit DAE/AP25 with the ?Silver Bullet? and has developed iXtreme LT 3.0 which defeats DAE/AP2.5 reliance COMPLETELY.

    A new FW and a new version of XBC will be released to get you up and running again in no time.

    We can also confirm that C4E has finished the Hitachi LT 2.0 fw (not affected by DAE/AP25) and will be releasing that as soon as its gone through final testing.

    You heard it here first.

    http://team-xecuter.com/"

    Zrodlo: Topic: LT+ 3.0 coming – defeats AP2.5/dae.bin reliance | c4eva Speaks!
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. martin288

    martin288 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 20, 2010
    Posty:
    83
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    A nie mówiłem nie ma opcji NA SPOSÓB ZAWSZE JEST SPOSÓB gość jest niesamowity
     
  4. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    A premiera pewnie za jakiś czas po wyjściu nowego dashboardu.
     
  5. Vegeto

    Vegeto Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2011
    Posty:
    348
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    AyuCity
    Cale szczescie, ze zdecydowalem sie na przerobke czipem, dwa dni temu mialem juz przerabiac naped na LT 2.0 ale se pomyslalem przeciez jak bedzie jakas aktualizacja to znowu zaplace 50zl i to juz wychodzi 100zl, tak wiec najlepiej zaplacic jednorazowo 250zl i miec spokoj na przyszlosc :)
     
  6. Abaddone`

    Abaddone` Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 11, 2010
    Posty:
    500
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Krk
    niech mnie lepiej nie denerwują ;/ dopiero co nowa wyszla - -
     
  7. madluxx

    madluxx Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 1, 2009
    Posty:
    169
    Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KATO
    Lepiej się przyzwyczaj.
     
  8. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    A stękacie po co płacicie 50 zł za przeróbkę ?? Mając dvd-key każdy przerobi sobie sam wszystko polega na wpisaniu bądź kliknięciu paru funkcji zależnie co używamy i tyle, co do płacenia 250 zł za RGH czemu tak drogo po 180 widziałem że robią.
     
  9. szook

    szook Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 9, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A stękacie po co płacicie 50 zł za przeróbkę ?? Mając dvd-key każdy przerobi sobie sam wszystko polega na wpisaniu

    tak Altres ale jak ktos ma juz przerobionego slima i ma dvd key to jak w prosty sposób zmienic fw ?
     
  10. Vegeto

    Vegeto Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2011
    Posty:
    348
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    AyuCity
    To znajdz w okolicach Katowic kogos kto przerabia za tyle... a jak mam brac kogos z Wawy albo dalej to i tak 2x20zl za wysylki musze zaplacic wiec w sumie wole dac 250 zawiesc na gielde w Katosach i na drugi dzien odebrac :)
    zreszta 250 czy 180 to juz bez roznicy i tak kozystniej wyjde na tym aniezeli mam placic za przerobke samego napedu, z czipem mam wieksze pole dzialania i mozliwosci wart swojej ceny.

    Przyokazji nie musze wydawac na plyty, tak wiec wszystko mi sie po czasie zwroci :)
     
  11. szook

    szook Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 9, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    i jestes odciety od xbox live a takie granie w undergraund to nie ma sensu to jak kupić flaszkę wódki żeby na nią sobie popatrzyć :)
     
  12. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Tak, tak, tak, tak. Wtedy też miała pokonać "COMPLETELY" i co? No właśnie - wychodzi wersja 3.0 :D
     
  13. Vegeto

    Vegeto Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2011
    Posty:
    348
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    AyuCity
    Heh posiadam PS3 do grania online (cod, gta, killzone, RDR, GT5). Nawet bym wzyciu za gold nie zaplacil bo granie powinno byc darmowe :)
     
  14. smoqpl

    smoqpl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2009
    Posty:
    101
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    No i znów kaska wpadnie :p

    @down Można też sie ugadać z gosciem że raz zapłaci sie 50 a potem 2 piwka ;P
     
  15. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    D*** a nie darmowe wiesz jaka gra MMO jest najlepsza ? World of Warcraft dlaczego ? Bo jest płatna i Blizzard ma pieniądze na rozwijanie jej, myślisz że Sony coś robi przy PSN ? Jak coś się popsuje to wyśle 2 programistów żeby to naprawili no i naprawiają ale miesiąc a MS cały czas ma sztab ludzi którzy w kółko szukają błędów i je naprawiają.


    Up a no kaska wpadnie bo jak widać dalej są ludzie którzy płacą 50 zł za przerabianie gdzie spokojnie można zapłacić 10 zł albo wcale robiąc samemu.
     
  16. Vegeto

    Vegeto Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2011
    Posty:
    348
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    AyuCity
    Zadne mmo mnie nie interesuje mam kilka tytulow tylko w ktore gram online wiec PS3 do tego jest najlepsze i nie narzekam na serwery ani uslugi PS3 wrecz jestem bardzo zadowolony nigdy sie nie zawiodlem i starcza mi to w zupelnosci.
    Nie mowie, ze xboxlive jest zle ale nigdy wzyciu nie zaplacilbym za granie online, bo ja nie zauwazylem roznicy miedzy uslugami ps3 a xbox (raz mialem golda jak sie konto pierwsze zalada chyba)

    Wole grac na PS3 bo roznicy w graniu nie ma a jest za darmo...


    Zreszta to nie jest miejsce co jest lepsze kazdy woli co innego ja jestem zwolennikiem PS3 ale to moja sprawa, ale mam xboxa wiec tez chce go maxymalnie wykozystac czyli do gier single, przydatne na imprezach itp
     
  17. neo937

    neo937 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    713
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Wiedziałem że jakoś to nowe zabezpieczenie obejdą :D Teraz czekać tylko na premierę LT 3.0 ;]
     
  18. Shanga

    Shanga Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    71
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Żary
    szook dobrze napisane
     
  19. Shanga

    Shanga Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    71
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Żary
    nie dosc ze piraci to jeszcze szkoda mu 5 zeta na plyte dobre no to musi byc bieda totalna :D zrozumial bym gdyby plyta kosztowala z 20 zl
     
  20. Vegeto

    Vegeto Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2011
    Posty:
    348
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    AyuCity
    Przestan dziecko prowokowac... wez se nagraj 10 gier i se policz ile Ci wyjdzie (plyta 5zl) a na 10grach sie nie skonczy do tego bawienie sie w nagrywanie...
     
  21. Shanga

    Shanga Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    71
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Żary
    A tak na marginesie mam duze pytanie niektore gry mi nie chodza mw2 mw 3 black ops chalo reach czyli te ktore maja ap 25 domyslam sie ze pobralo mi aktualizacje sektorow jednak przy gears of war 3 dziala bez problemu i gram bez problemu online moze ktos sie na ten temat wypowiedziec
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum