1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Lt 3.0

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez PridePsycho, Luty 13, 2012.

1. PridePsycho

PridePsycho Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Jestem zupełnie "zielony" w temacie konsol. Mam problem posiadam konsole Xbox 360, miałem ją już kiedyś przerobioną i ostatnio niechcący wgrała mi się najnowsza aktualizacja i cofnęła się przeróbka. Więc poszedłem do serwisu i powiedziałem żeby mi znowu przerobili. No i przerobili ale na lt 3.0 i teraz żadna kopia zapasowa gier mi nie działa. Da się teraz jakoś zrobić żeby te gry mi działały? I czy da się jakoś gry z lt 2.0 przerobić na lt 3.0? I skąd mogę wiedzieć, które gry pójdą mi na lt 3.0? I prosze o w miarę jasne wytłumaczenie bo jak już pisałem jestem zupełnie zielony ;]

2. Lotnik421 Xbox One

3. Luffy

Luffy Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Hmm... Wiadomo te wszystkie najnowsze gry będą chodzić na lt3.0 a jak zrobic zeby chodziły te stare gry na lt3.0 powiem ci prawde ze nie wiem i chyba nie mozna nic zrobić

4. adam1234131

adam1234131 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    lt3.0