1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Lt+ (przerobka) prosze o pomoc

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez fobis33, Maj 28, 2011.

1. fobis33

fobis33 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    krakow
    witam .
    posiadam przerobionego xboxa arcade jasper lt+ .
    ale jestem w tym zielony.. przeszukalem forum ale dla mnie wszystko to niejasne bardzo jest . (te nazwy itd - ale pewnie kazdy mial taki poczatek)

wiec moje pytanie - jak nagrywac gry? czy wystarczy (zwygla gre bez ap25) przepuscic przez abx360 i wypalic na plyte? czy musze przerabiac na wave czy cos innego? ...

i jeszcez 1 pytanie - co z gramy z zabezpieczeniem ap25 ? jak je nagrac? ..
    prosze o pomoc tylko prosze to wytlumaczyc jak malemu dziecku gdyz nie ogarniam jeszcze tego wszystkiego za co sory :< ..

pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. Gambit95

Gambit95 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Gry najlepiej nagrywać programem ImgBurn z prędkością 2,4x. Oczywiście możesz ustawić większą prędkość, ale mogą wystąpić różnorakie problemy podczas rozgrywki. Tak, wystarczy sprawdzić programem i nagrać. Nie nagrywaj gry jeżeli pojawi się jakieś zdanie na czerwono. Najlepiej sprawdzić w czym jest problem. Z przeróbką LT+ nie musisz przerabiać wave.