1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

LT3.0 a Forza 4

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez falcon1989, Styczeń 30, 2012.

1. falcon1989

falcon1989 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witajcie...
    Z góry sory jeśli dla Was wyda się to głupotą, ale nie mam za dużego doświadczenia w wypalaniu gier pod xboxsa...
    Na razie wypaliłem 3 i śmigaja... a problem mam z FORZA 4.

mam versje Forza.Motorsport.4.PAL.XBOX360-COMPLEX
    przepuściłem przez najnowszego Abgx v1.0.6 i wypaliłem ImgBurn 2.5.6.0

Gra nagrała się na 100% bez błędów i wybrałem to na T, nie Overburn :)

Płytka to Verbatim ... Konsola z Lt 3,0 i najnowszym dashem ... Gra się włącza i mniej wiecej w głównym MENU płytka zaczyna dziwnie się kręcic w napędzie i albo sie zacina albo wywala błąd aby przeczyscic płytkę szmatką i restart konsoli.

Moje pyttanie brzmi ... czy źle coś zrobiłem przy nagrywaniu ? jakis inny patch czy cos ?
    A może miałem niefart i trafiłem na trefną płyte i próbowac jeszcze raz wypalic ?

Pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. adam34689

adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Przy Forz'ie 4 bez iHAS'a się nie obędzie. Po autoryzacji (po ok.5 minutach od włożenia płyty) będzie wywalało cię do DashBoard'a, a to wszystko przez zabezpieczenie CIV, które na razie posiada tylko ta gra.

4. falcon1989

Polubienia: