1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

LT3.0 + nowy dash

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez wojtek219, Listopad 20, 2013.

1. wojtek219

wojtek219 Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,

Jestem początkującym użytkownikiem tego forum, a przy tym jestem zielony jeżeli chodzi o wszelakie modyfikacje konsoli.

Posiadam Xboxa z przerobionym napedem - LT3.0
    Napęd: Toshiba-Samsung (zweryfikowałem po tacce napędu, ale nie wiem jak odczytać konkretny model)
    Data produkcji: 2006-01-27
    Dash: 16203

Przy próbie odpalenia nowego NFS wyskakuje mi okienko o konieczności aktualizacji, gdy daje OK, dane się wyodrębniają, a gdy następuje aktualizacja ekran natychmiast się wiesza, a na konsoli zapala się jedna czerwona lampka. To samo przy probie aktualizacji przez pendrive'a.

Znalazłem informację, iż należy przywrócić OFW napędu, natomiast próba znalezienie tutorialu/poradnika jak to zrobić zakończyła się już u mnie totalną klapą - jedynie zlazłem jakiś temat w koszu, bez satysfakcjonującej odpowiedzi.

Czy ktoś mógłby mi szerzej opisać jak przywrócić OFW na czas aktualizacji, a po niej wrócić do tego który teraz mam (gdyż rozumiem iż tak trzeba zrobić).

Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam!

2. Lotnik421 Xbox One

3. tel

tel Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    134
    Punkty za osiągnięcia:
    63
  4. The mistic40