1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Mafia II agbx

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez bartycho2038, Listopad 6, 2010.

1. bartycho2038

bartycho2038 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Cześć w poniedzałek przyjdzie moja konsola z napędem hitahi lg z ixtreme 1.51 ... Dzisiaj skończyłem ściągać mafie 2 (moją pierwszą gre wiec jestem zielony) i po sprawdzeniu obrazu wyskoczyły jakies dziwne błędy ... Chce wiedzieć czy po nagraniu bedzie wszystko ok ...

Imageshack - xboxb.png

Z góry dzięki za pomoc i daje rzecz jasna pomógł

2. Lotnik421 Xbox One

3. maczosito

maczosito Banned

Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    BOLESŁAWIEC
    na moje oko wszystko jest ok z obrazem bardziej martwi mnie twoja wersja ixtreme 1.51 na tej wersji morze sie gra nie uruchomi . pamiętaj by spaczować gre do wave 3 bądź 4

4. bartycho2038

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    No ale ten Pan który mi wgrywał FW powiedzał że to najnowsze Ixtreme dla hitahi i powiedzał że nie musze pathować gier i że nawet fable 3 chodzi bo w wczoraj próbował więc... Sam nie wiem

5. bartycho2038

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    help ... czy pujdzie mi bez pathowania ta gra?

6. bartycho2038

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6