1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Mafia II bez wsparcia dla DX10 i DX11

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez TymonPRO, Sierpień 20, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Mafia II na targach gamescom robi na wszystkich ogromne wrażenie. Dzieło ekipy 2K Czech wydaje się być dopracowane niemal w każdym elemencie, w związku z czym podjęcie rywalizacji o najlepszą grę akcji przyszłego roku nie powinno być dla niej żadnym problemem. Potwierdzają to choćby wrażenia z testu grywalnej wersji dzieła, jakie przygotował dla Was Vercetti. W posiadanie kolejnych informacji na jego temat weszli dziennikarze serwisu PC Games Hardware.


    [​IMG]





    Otóż, z informacji przekazanych przez producentów gry wynika, że silnik graficzny Mafia II powstał w całości na bazie bibliotek DirectX 9, w związku z czym gra, przynajmniej na początku, nie zaoferuje wsparcia dla DX10 i DX11. Najnowsze zrzuty ekranowe pokazują jednak, że nie jest to wcale wielką przeszkodą – produkcja prezentuje się bowiem naprawdę dobrze (w ruchu jest jeszcze lepiej). Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że choć Mafia II będzie tytułem multiplatformowym, to jednak wersja pecetowa jest tą główną. Stąd też zaoferuje ona m.in. najbardziej zaawansowaną oprawę graficzną. Ma to umożliwić wsparcie dla procesora PhysX, który będzie odpowiedzialny nie tylko za takie oczywistości jak fizyka, ale również zachowanie dynamicznego, interaktywnego dymu.




    [​IMG]


    Mafia II zostanie wydana jednocześnie w wersjach na PC oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Do debiutu gry dojdzie na początku przyszłego roku 2010 roku.

    Mafia II bez wsparcia dla DX10 i DX11 | Wiadomoœć 2009-08-20 10:20:09 | GRY-OnLine
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. mic1225

    mic1225 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2008
    Posty:
    291
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Łomża
    Must have. Ale na pc główna wersja? Świetnie to wszystko wygląda samochody itp. Zapowiada się świetny tytuł.
     
  4. magiczny

    magiczny Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2008
    Posty:
    597
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    To będzie bardzo grywalny tytuł. Będzie można grać długimi godzinami.
     
  5. Marcin195

    Marcin195 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 23, 2009
    Posty:
    68
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Zbąszyń
    Jeżeli tak wygląda ta gra w DX 9 to ja jestem w szoku :)
     
  6. Elwood

    Elwood Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    68
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Dobrze ,przynajmniej userzy Windowsa XP nie bedą rozczarowani...
     
  7. arkadiusz_89

    arkadiusz_89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 11, 2008
    Posty:
    489
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska
    Who cares? Dla mnie mogłaby być z grafiką z pierwszej części, byle fabuła i gameplay był wciągający. :wub:
     
  8. mmkornas

    mmkornas Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2008
    Posty:
    47
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ciekawe Czy tą "ciuchcią'' Będzie można szaleć ??? ;p
     
  9. xboxik

    xboxik Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2009
    Posty:
    244
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Heh gry na z cieniowaniem na poziomie DX10 potrzebuja ~GTX260 wiec nie ma co plakac, bo DX9 nie jest taki zly, przedewszystki bedzie PhysX ktory da realizm byc moze fizyka bedzie jak w GTA4? :D
     
  10. sebool12

    sebool12 Guest

    Trochę smutne info dla konsolowców ;/, ale co poradzisz, za to u nas giera będzie śmigać płynnie na każdej konsoli, a na PC będzie trzeba trochę kasy w kompa włożyć (coś za coś ;])
     
  11. Andrewww1991

    Andrewww1991 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 6, 2008
    Posty:
    134
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Chrzanów
    bez dx10 da się? da...
    i wygląda kozacko:D
     
  12. Darek36

    Darek36 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2009
    Posty:
    48
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    To było do przewidzienia ,że konsola tego nie uciągnie z taką grafiką.
    Po raz pierwszy w GTA4 grałem na PC a dopiero potem na konsoli. Konsolowa wersja jest niestety brzydsza. Gameplay jest nieziemski jednak niska rozdziałka , bez AA i jeszcze słabsze cienie. Nie miałem ochoty nawet w to grać :(
     
  13. Raps

    Raps Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2008
    Posty:
    345
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Warszawa
    Bo dla jednych liczy sie tylko grafa, a niektórzy traktują gry jak dobre książki/filmy, zagłębiając się w fabule i czując klimat. Poza tym na kompie GTA mi sie nie chcialo instalowac, razem z 30 łatkami żeby móc w nią zagrać.

    Mafia mogla by dla mnie wyjsc z archaiczna grafiką a i tak pewnie bym w nia zagrał.
     
  14. Infinito

    Infinito Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A po co komu ten DX10, a w szczególności DX11 o_O Na DX 9 też się da ;)
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum