1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Mafia III przypomina gry last-genowe" - DigitalFoundry analizuje grafikę w gangsterskiej przygodzie

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 12, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Wczoraj prezentowaliśmy wam jak wypada grafika w Mafia III, kiedy porównamy wersję gry na XOne, PS4 i PC. Na dokładniejszą analizę oprawy wizualnej trzeba było jednak trochę poczekać.

    Na szczęście najwięksi branżowi specjaliści od grafiki wzięli już pod lupę problematyczną trzecią Mafię. "Problematyczną", bo od samej premiery wielu graczy żali się na glitche, zawieszanie, nie najlepszy framerate i kiepskiej jakości tekstury. Jak jest naprawdę?

    Digital Foundry porównało wykonanie gry na PS4 i XOne. Faktycznie gra ma problemy z "migotającymi" teksturami i pop-inem obiektów. Niestety redakcja twierdzi, że gra przypomina tytuły last-genowe, z biednym mapowaniem tekstur, zbyt zauważalnym pop-inem obiektów i nie do końca dopracowaną geometrią.

    Co ciekawe cut-scenki w grze są prerenderowane (to po prostu filmiki skompilowane na bazie silnika gry, odgrywane jako pliki wideo). To oczywiście wywołuje problemy takie jak nagle zmieniającą się drastycznie pogoda w trakcie przechodzenia od gameplayu do cut-scenki.

    Gra w wersji na XOne i PS4 wygląda prawie identycznie, oferując takie "atrakcje" jak kiepski system AA i podobną rozdzielczość cieniowania obiektów.

    Jak autorzy poradzili sobie z frameratem? Trzeba powiedzieć, że akceptowalne, bo tytuł utrzymuje 30 fps w większości sytuacji. Niestety gra ma i tak problem z mikrozacięciami, co przeszkadza w zabawie. Właściciele XOne mogą cieszyć się trochę lepszym frameratem, niż posiadacze PS4. Taki efekt uzyskano kosztem niższej rozdzielczości natywnej (900p) na Xone.



     
Wczytywanie...

Poleć forum