1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Making of SSX: Deadly Descents

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez garibaldi, Kwiecień 6, 2011.

  1. garibaldi

    garibaldi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 5, 2009
    Posty:
    200
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    SSX to prawdziwa seria z brodą. Pierwsza część zakręciła się w naszych konsolach ponad 10 lat temu, a wydało ją istniejące wtedy EA Sports Big. Po kolejnych odsłonach gra zebrała duże grono fanów, a każda następna różniła się znacznie od poprzedniczki. Wpierw największy nacisk kładziono na niczym nieskrępowaną zabawę w stylu Arcede (SSX Tricky), po czym gra ewoluowała w agresywne zjazdy z wielkiej góry (SSX 3). Kolejne części nie były już tak doskonałe, więc deweloper najnowszej części – EA Canada – postanowił coś radykalnie zmienić.

    SSX: Deadly Descents stawia na zwiedzanie wielu najniebezpieczniejszych miejsc na ziemi, w celu zdobycia szacunku wśród snowboardowej braci. Dodatkowo pojawią się inne sporty ekstremalne, w tym base jumping, dzięki któremu szybciej i łatwiej dotrzesz do niedostępnych wcześniej miejsc. Sprawę ułatwi możliwość cofania czasu, by powtórzyć ewolucję która ci wcześniej nie wyszła.

    W poniższym materiale video, Todd Batty – Dyrektor Kreatywny – opowiada i pokaże jak trwają prace nad najnowszą odsłoną serii SSX. Pojawi się tez kilku innych pracowników EA Canada, którzy przekażą ci kolejne ciekawe informacje. Premiera śniegowych szaleństw nastąpi w tym roku, lecz jeszcze nie sprecyzowano dokładnej daty. Platformy docelowe to Xbox 360 i PlayStation 3.

    Making of SSX: Deadly Descents
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. meelman

    meelman Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 4, 2011
    Posty:
    185
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    Fajnie się grało kiedyś w to. Miejmy nadzieje, że i ta gra będzie przyzwoita i jej nie schrzanią, brakowało mi takiej gry na xBoxa.
     
Wczytywanie...

Poleć forum