1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Maksymalny czas naprawa TV w serwisie

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez ms_crew, Marzec 3, 2010.

  1. ms_crew

    ms_crew Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 5, 2009
    Posty:
    298
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Witam
    Kupilem TV (powystawowy) i dostalem na niego 6 miesiecy gwarancji u sprzedawcy. Uzytkuje go juz 4-ty miesiac i widze ze TV daje oznaki psucia sie. Po pierwsze troche zwalona geometria, jakas jasna luna na gorze kineskopu. Dzwonilem do sprzedawcy ze chce mu przywiesc TV na serwis grwarancyjny a on do mnie ze w tej chwili niema serwisanta (jak sie pozniej okazalo zostal zwolniony) i ze moge mu go przywiesc TV ale nie wie kiedy go naprawi.
    Moje pytanko to jaki maksymalny czas moze on przetrzymywac moj TV w ramach naprawy?
    Bo jego slowa "niewiem kiedy naprawie bo nie ma serwisanta" mnie troche zdenerwowaly
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. blitZ1

    blitZ1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 18, 2010
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Poprostu ma zawiez ten TV , on sprzedwal i musi sie z tego wywiazac albo niech da Ci nowy

    Takie jego prawo udzielił nan iego gwarancji i jak mu zawieziesz ma 2tygodnie na naprawe :]

    Tyle z mojej wiedzy
     
  4. Pablooo88

    Pablooo88 V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    2680
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    Jeżeli odwieziesz na serwis gwarancyjny to nie ma na to 14 dni. Jeśli nie ma tego zapisane w karcie gwarancyjnej to i pół roku może trzymać

    Zawieź telewizor i daj z tytułu niezgodności towaru z umową - wtedy sklep ma 14 dni na reakcję
     
  5. ms_crew

    ms_crew Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 5, 2009
    Posty:
    298
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ale to nie przeszkadza ze TV byl kupowany 4 miechy temu?
    W sumie po dluzszym uzytkowaniu zauwazylem rzeczy o ktorych nie bylo mowy jak kupowalem ten TV (czyli min ta łuna jasna widoczna tylko jak jest ciemny obraz i jak jest swiatlo zgaszone w pokoju).
    Pablooo88 czyli co mam kolesiowi powidziec ze przywoze TV poniewaz ma usterki o ktorych nie bylo mowy jak kupowalem?

    PS
    Jak dzwonilem do niego to przez telefon zdawal sie byc wku***ony z deka
     
  6. Pablooo88

    Pablooo88 V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    2680
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    Jeżeli jest to sklep to on odpowiada za niego przez 2 lata. Zwracasz z tytułu niezgodności towaru z umową i chcesz naprawy a jak nie to wymiana na nowy lub zwrot kasy. Muszę się z tym uporać przez 14 dni

    Gwarancja może trwać i rok ;)
     
Wczytywanie...

Poleć forum