1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Malowanie Xboxa :)

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez norbertino, Czerwiec 22, 2009.

  1. norbertino

    norbertino Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    93
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Szczecin
    Więc pomalowałem xboxa sprayem Czarnym i lakierem :) i na czas teraźniejszy wygląda to jakoś tak : [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] Został mi ostani bok czyli ten Prawy(przykręcany) Wzorek zrobilem z taśmy klejącej . i chcial bym jeszcze pomocy. Jak zrobic Prawy bok. Czy wziąść i zrobic taki wzorek jak w lewej część czy dac jakąś grafike. Prosze o ocene mojej pracy i o propozycje jakiejś grafiki albo czegoś tam :) Za kazdą pomocną wypowiedź daje dziękuje :)

    ps. Juz wziąłem prysnełem wszystko lakierem.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    Zrob znaczek biohazard albo gow 2 ^^ zalezy w co lubisz grac,walnij logo swojej ulubionej gry


    Ps.Latem to ci sie czarne bedzie grzalo;D
     
  4. DjKwaku

    DjKwaku Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    145
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Piekary
    co do samej konsoli

    to logo X specjalnie nie zamalowales i tak ma pozostac ??? jezeli tak ... to ZAMALUJ cala konsole ..... nie zostawiaj takich rzeczy ... to samo faceplate ...

    co do pada .... oj Panie zle zrobiles ... szybko Ci sie to bedzie scieralo ... no chyba ze naprawde dobry lakier masz i ze 2-3 cienkie warstwy inaczej to zapomnij po kilku dniach bedzie sie scieral

    co do grafil .. to GOW 2 albo Bio bedzie fajny :) czerwony na czarnym dosc sympatycznie wyglada ale nie wiem jak Ty to chcesz teraz zrobic
     
  5. Exorinus

    Exorinus Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2009
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Tarnów
    Czarny kolor taki troche sztywny ale wzorek biohazard bylby niezly ;)
     
  6. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    te logo x360 zamalowane ale flesz chyba sie odbil;)
     
  7. ThogPL

    ThogPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 8, 2009
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Zgierz
    Dobrze wyjdzie malowanie xboxa lakierami samochodowymi (wodnymi) ? Mam możliwość z tego z korzystać , ktoś już tak próbował?
     
  8. Bandzioch

    Bandzioch Banned

    Dołączył:
    Listopad 28, 2007
    Posty:
    150
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Anywhere City
    ja polecal bym ci jakis tribal cos zwiazne z abstrakcją .Np. od lewej strony pada białą linie cos w tym stylu :
    [​IMG]

    to polecal bym na jeden bok obudowy .
    [​IMG]
    Jezeli mozesz w to zainwestowac jakies 100-200zl to radze poszukaj jakiegos dobrego lakiernika ktos kto ma stycznoc z areografem i robi to dosyc dobrze . Jezeli chcesz to zrobic samemu , to radze zamalowac wszystko na czarno , zrobic pare warstw polakierowac ( poradz sie lakiernikow samochodwych , napewno cos ci doradza ) . Oczywiscie radze zainwestowac w 1 sposob , bedziesz zadowolony - i bedziesz mial cos unikatowego . Jak napisal kolega wyzej fajnym rozwiazaniem moze byc tez:
    [​IMG]
    Moge dodac jedynie ze jakies pare lat temu moj znajomy robil podobna rzecz z obudowa pc byla na stndardowo czarna wyszlo to dosyc ladnie biala farbą .
     
  9. CwK Bialy

    CwK Bialy Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 8, 2009
    Posty:
    266
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin
    Podepnę się tutaj.
    Czy to prawda, że jeśli wysyłam konsole na gwarancję, to nie mogę wysłać pomalowanej, czy takiej, która ma wymienione boki i face plate?
     
  10. NSbikesCO

    NSbikesCO Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 13, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Lublin
    Ja sobie chyba moją naklejkami firm zakleję :D żeby wyglądało jak moja rama (od roweru oczywiście)
    i bym sobie ją na taki zielony jaki jest w np. logo xbox 360 :)
     
  11. Bandzioch

    Bandzioch Banned

    Dołączył:
    Listopad 28, 2007
    Posty:
    150
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Anywhere City

    przedni panel - ok
    ale jezeli jest cala obudowa wymieniona to jest ingerencja w sprzet i byc moze zerwales plomby , takze moga odeslac nie naprawiona i policzyc wysylke na twoj koszt.
     
  12. CwK Bialy

    CwK Bialy Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 8, 2009
    Posty:
    266
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin
    Więc w takim razie z malowaniem poczekam aż mi się gwarancja skończy ;>
     
  13. norbertino

    norbertino Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    93
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Szczecin
    Więc narazie sie wstrzymam z grafiką po prawej stronie :) w środe wyjerzdzam do mojego kuzyna który sie zajmuje malowaniem aut , napewno mi cos z xa wytrzaśnie :) (pewnie bedzie mi kazał samemu malowac :)) Prosze nie zamykać tematu.
     
  14. elempl

    elempl Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    74
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    ŁDZ
    nie rozsiewaj takich plotek - NIE ODSYŁAJĄ NIC NA TWÓJ KOSZT NIGDY!
     
  15. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    pozatym pomalowac mozesz,nawet pomalowac markerem,przeciez do tego nei trzeba otwierac budy-.- jesli wymieniasz obudowe to tak juz niemasz gwarki;]
     
  16. chudas94

    chudas94 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2009
    Posty:
    171
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Mysłowice
    no niby nie trzeba zdejmować ale lepiej zdjąć obudowę ponieważ może się lakier czy spray dostać do środka i ... (wszyscy wiemy co się wtedy może stać)
     
  17. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    tak,ale on tylko pytal czy mozna pomalowana wyslac do ms...ze pomalowana nie znaczy otwierana,niektorzy moze zakleili wszelakie otwory...
     
  18. ThogPL

    ThogPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 8, 2009
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Zgierz
    Pamiętam , że był taki przypadek gdy ktoś oddał pomalowaną tzn. miał na niej autografy , arty etc. i M$ wymienił mu obudowę .
     
  19. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    Jeśli konsola ma zerwaną plombę to odsyłają na koszt właściciela i nic nie naprawiają, i nie wolno malować konsoli to jest ingerencja w konsolę a zatem utrata gwarancji tylko przedni panel wolno malować.
     
  20. Wirahha

    Wirahha Banned

    Dołączył:
    Luty 27, 2009
    Posty:
    68
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Kiedys byl taki motyw w psxextrim [plomby byly cale] i konsola zostal naprawiona ale i wyczyszczona do pierwotnej postaci .
     
  21. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok

    nie gadaj glupot...i nie puszczaj plotek dalej! jestes pewien ze rachunek na twoj koszt?to pokaz dowod jakikolwiek...


    pozatym...wiesz co to ingerencja w konsole?niechcacy wyleje mi sie dlugopis na obudowe to juz bedzie ingerencja i mi nieprzyjma?zal.pl,ingerencja to zmiana czegos/modyfikacja elektroniki ale nie malowanie,boze...
     
Wczytywanie...

Poleć forum