1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Mamy pierwsze informacje o gameplayu w Dishonored 2!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 5, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W najświeższym numerze Game Informera pojawiła się obszerna, 14-stronicowa zapowiedź Dishonored 2. W tekście nie zabrakło kilku ciekawych informacji. Przede wszystkim dowiedzieliśmy się co nieco o scenariuszu gry. Wiadomo już, że akcja rozgrywa się 15 lat po zakończeniu wydarzeń z Dishonored. Ponownie możemy wcielić się w Corvo Attano, ale istnieje również opcja wyboru Emily, która ostatnie lata swojego życia spędziła na treningu pod egidą Corvo. Wyboru postaci dokonamy na początku rozgrywki. Akcja rozpoczyna się w mieście Dunwall, ale następnie przeniesiemy się do Karnaci, metropolii inspirowanej klimatami śródziemnomorskimi. Tutaj bazą naszych działań będzie pewien okręt.

    W tytule nie pojawi się tryb kooperacji. Misje będą przebiegać w podobnym stylu do Dishonored. Otrzymywać będziemy zadania zabójstw wyznaczonych bohaterów. Oczywiście deweloperzy przewidzieli kilka alternatywnych ścieżek wypełniania misji. Duży nacisk położono na zwiększenie wertykalnych opcji eksplorowania lokacji (czyli można szykować się na więcej skakania po wysokich budynkach).

    Umiejętności Emily i Corvo odblokowywać będziemy poprzez drzewko zdolności. Póki co ujawniono następujące umiejętności Emily:

    - “Far Reach” – Hak z linką, który pozwala na szybkie przemierzanie lokacji.
    - Mesmerize - Zdolność paraliżująca tymczasowo grupy strażników.
    - Domino - Umiejętność związania maksymalnie 4 strażników.
    - Doppelgranger - Tworzenie klona Emily, który można wysadzić raniąc przeciwników.
    - Shadow Walk - Opcja przemykania przez wąskie przesmyki i zlewania się z cieniem.

    Corvo ma posiadać te same zdolności co dawniej, ale w rozszerzonych wersjach. "Bend Time" będzie przykładowo mógł również przyspieszać upływ czasu.

    Obie postacie są wyposażone w pistolet, miecz i kuszę. Wszystkie przedmioty można wzmacniać.

    Game Informer twierdzi, że strażnicy są teraz znacznie sprytniejsi i potrafią przeskakiwać przez obiekty w pogoni za Corvo/Emily. Wrogów można również złapać i wykorzystać jako żywą tarczę.

    Deweloperzy starają się zapewnić nam bogatszy system moralny i lepsze zakończenia. W grze pojawi się opcja zmiany poziomu trudności. Gra działa na zmodyfikowanej wersji idTech 5, zwanej "The Void Engine".

    Tytuł ma zadebiutować na rynku 11 listopada.


     
Wczytywanie...

Poleć forum