1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Mark Rubin: "Wszyscy myślą, że zabijemy psa"

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 19, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Internauci od dawna rozmyślają, czy Infinity Ward posunie się tak daleko, by zabić psa:

    "To chyba najbardziej spodziewana opcja, więc może zrobimy inaczej? Zobaczymy."

    Twórcy Call of Duty: Ghosts nie odpowiedzieli na pytanie o to, jak skończy się wątek Riley, choć wśród pracowników studia od dawna przestało być to tajemnicą. Była szansa na to, by owczarek niemiecki pojawiał się częściej w grze, niż jest to teraz planowane, ale nie zdecydowano się na to.

    "Było ryzyko, że umieścimy go w sytuacjach, w których nie pasuje. Na szczęście trwało to tylko kilka tygodni, a potem wróciliśmy do normalnej pracy. Świetnie, że Riley zdobył taką popularność, ale skupmy się na grze. Sprawmy, by Riley naprawdę miał sens, a nie wciskajmy go w skafander i wyślijmy w kosmos czy pod wodę."

    Jako ciekawostkę, warto wspomnieć, że Riley grany był przez dwa różne psy, pomiędzy które były podzielone zadania. Niemiecki Ruger występował w sekcjach, w których nagrywaliśmy poruszanie się, a belgijski Rico pomógł nam nagrać fragmenty z gryzieniem i atakowaniem. Jeżeli bliżej się przyjrzymy, to można rozpoznać różnice między nimi.

    Jednym z największych problemów przy nagrywaniu sesji motion-caputre z psami było sprawienie, by poczuły one, że naprawdę występuje zagrożenie, żeby mogły zareagować, a pracownicy mogli to zarejestrować. Jak mówi Connell:

    "W tamtym otoczeniu nie mieliśmy trawy ani drzew. [...] Sprawienie, by grał dla nas było najcięższą częścią współpracy."

    A wy jak widzicie miejsce owczarka niemieckiego w Call of Duty?​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Krawol

    Krawol Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2010
    Posty:
    1001
    Polubienia:
    114
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa | Otwock
    po co tego psa dają do tego, chyba już nie mieli pomysłów na grę
     
    1 osoba to lubi.
  4. MrDudi

    MrDudi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 26, 2009
    Posty:
    162
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  5. Diabolique

    Diabolique Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 13, 2010
    Posty:
    1675
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    wszystko sie kiedys konczy i tak dlugo ciagna tego kotleta.
     
Wczytywanie...

Poleć forum