1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Masa gorących informacji o Final Fantasy XV z magazynu Game Informer

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 6, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Przez cały kwiecień Game Informer ujawniać będzie świeże informacje dotyczące gameplayu Final Fantasy XV. Wszystko za sprawą wizyty, którą redakcja urządziła do Japonii i serii wywiadów z pracownikami Square Enix, co zapowiada zwiastun, który możecie obejrzeć poniżej. Pracownicy Game Informer spędzili dodatkowo kilka godzin przy FFXV, w biurze SE.

    W skrócie nowości ujawnione w tej chwili przez redakcję Game Informer wyglądają następująco:

    - W trakcie dialogów pojawią się możliwości wyboru ścieżki, którą chce podążać gracz.
    - System magii wyposażono w mechanizm syntezy.
    - W grze znajduje się system rozwoju postaci dla Noctisa i drużyny (umiejętności można przeznaczać m.in. na zdolności związane z danym typem broni).
    - W grze pojawią się 4 rodzaje questów pobocznych w postaci minigierek (wyścigi chocobo, wędkowanie), a także polowanie na potwory i questy regionalne. Squre Enix stworzyło ponad 200 questów opcjonalnych.
    - Firma nie zamierza tworzyć sequeli i spin-offów, takich jak w przypadku FFXIII.
    - Można wykorzystywać bagażnik samochodu do przechowywania przedmiotów.
    - Typy broni to: miecze, sztylety, broń palna, tarcze, zaklęcia, królewski rynsztunek oraz tajemnicze "maszyny".
    - Summony można przyzywać w lochach, ale będą się w takiej sytuacji zachowywać inaczej, niż na otwartej przestrzeni.
    - Film Kingsglaive powstaje od 2013 r.
    - Można ulepszać i wykuwać broń z pozyskiwanych materiałów.
    - Gra rozpocznie się od sekcji z zepsutym samochodem, ale nie będziemy polować na Behemotha jak w demie Episode Duscae.


    Square Enix udzieliło też ciekawej wypowiedzi na temat szykowanego remake'a FFVII. Firma chce, by każdy z odcinków remake'a miał zawartość pełnego tytułu (ok. 30 godzin). Objętość ma być zatem podobna do FFXIII. Czas powstawania remake'a FFVII ma być znacznie krótszy niż "Piętnastki".



     
Wczytywanie...

Poleć forum