1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Masa gorących szczegółów z Deus Ex: Mankind Divided

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 8, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Dość niespodziewanie wczoraj pojawiły się pierwsze informacje o kolejnej odsłonie Deus Ex. Wielu graczy spodziewało się, że tajemnicza prezentacja Square Enix to właśnie ten projekt, ale informacje wyciekły do Sieci przed czasem. Internet huczy, więc pozostaje nam nic innego jak zdradzić Wam kilka soczystych szczegółów na temat pozycji. Szykujcie się na „więcej, lepiej i mocniej”!

    Oficjalna prezentacja projektu odbędzie się dzisiaj, ale jeszcze przed tym wydarzeniem znany naszej scenie informator – shinobi602 – postanowił podzielić się z nami informacjami na temat pozycji.

    Tak przedstawiają się szczegóły:

    • Historia zostanie umiejscowiona w 2029 roku, 2 lata po wydarzeniach z Human Revolution.
    • Informator otrzymał wieści wyłącznie o trybie dla jednego gracza.
    • Główny bohater jest członkiem tajnej, sponsorowanej przez rząd organizacji „Task Force 29”, której zadaniem jest zwalczanie nowego rodzaju terroryzmu. Jest to nowa wersja Interpolu.
    • Jak to często bywa postać nie ufa w pełni swojemu pracodawcy i otrzymuje również informacje od innej organizacji nazwanej „Juggernaut Collective”.
    • Od tych organizacji otrzymamy sprzeczne misje i w trakcie rozgrywki zadecydujemy komu ufać.
    • Starcia z bossami zostały przygotowane w taki sposób, abyśmy mogli wybrać taktykę – m.in. walka z ukrycia lub ofensywna.
    • Twórcy nie chcą się wypowiadać na temat zakończenia.
    • Opowieść będzie pod wieloma względami historią odkupienia Jensena.
    • W grze powrócimy do wydarzeń z poprzednich odsłon (prawdopodobnie głównie do pierwszej części) i zastanowimy się – czy te wydarzenia były prawdziwe? Czy możemy odkryć nowe elementy układanki?
    • Autorzy urozmaicili środowisko.
    • Kobiety pojawiają się jako przeciwnicy.
    • W jednej misji trafimy do Utulek Station w Pradze – jest to getto dla ludzi z biomechanicznymi ulepszeniami – nazwane „Golem City”. Twórcy przygotowali tę lokację w oparciu o Kowloon Walled City.
    • W pozycji pojawi się klaustrofobiczna atmosfera.
    • Twórcy, podobnie jak w przypadku poprzedniej odsłony, pozwolą nam wykonywać zadania na różny sposób, ale tym razem nasze wybory będą miały większe znaczenie.
    • Ponownie będziemy mogli ukończyć grę na dwa sposoby – walcząc lub w ukryciu.
    • Zadania poboczne będą bardziej znaczące i odegrają ważną rolę dla historii.
    • Deweloperzy przygotowali dwa razy więcej ulepszeń niż w poprzedniej odsłonie. Informator wspomina o: małych rzutkach do oznaczania wrogów, cichym bieganiu, analizowaniu stanu psychicznego przeciwników, specjalnych broniach.
    • Moce przypiszemy do d-pada, aby móc je szybciej wykorzystywać.
    • Powróci hakowanie, dzięki któremu będziemy robić sobie wolną drogę w miejscówkach pełnych wrogów.
    • Ulepszenia będą pobierać stałą energię, ale gdy przerwiemy ich działanie, to odzyskamy część energii.
    • Twórcy po sukcesie Human Revolutions chcą rozszerzyć markę.
    • Brak planów na Deus Ex MMO.
    • Eidos dostrzega fanów, którzy woleli grać w poprzednią odsłonę „po cichu”.
    • W każdym momencie rozgrywki otrzymamy możliwość dostosowania broni.
    • W pozycji pojawi się spore zróżnicowanie wrogów, niektórzy będą mogli korzystać z umiejętności (np. podwójny skok).
    • Autorzy skupili się na bardziej agresywnych rywalach.
     
    Oski8882 lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum