1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Masa nowych informacji o Final Fantasy XV - to nie jest "tylko" action RPG

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 23, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Final Fantasy XV to trochę taki Duke Nukem Forever gier RPG, choć wygląda na to, że Sqaure Enix skierowało w końcu projekt na dobre tory i ostro się za niego zabrało. W Sieci pojawiły się nowe informacje, które zdradzają nieco więcej o samym systemie walki czy cyklu dnia i nocy.
    Informacje pochodzą z magazynu Famitsu, w którym to ukazał się obszerny wywiad z jednym z głównych twórców gry - Hajime Tabatą. Poniżej znajdziecie najważniejsze informacje.

    Na początek nowe wieści na temat procesu dewelopingu Final Fantasy XV i udziale Tabaty w projekcie:

    - Tabata zastąpił Nomurę na stołku reżysera w lipcu 2012 roku. Poprosił go o to sam Wada. Wówczas gra nazywała się jeszcze Versus XIII, ale zapadła decyzja o przerzuceniu projektu na konsole kolejnej generacji i uczynienie z niego pełnoprawnej odsłony serii
    - pół roku później przygotowano pierwsze technologiczne demo, dzięki któremu projekt mógł przejść do kolejnej fazy dewelopingu
    - zanim Tabata przejął projekt od Nomury, spędził masę czasu na dyskusjach z nim. Pytał jak powinien wyglądać świat w kolejnej numerycznej części, jacy powinni być bohaterowie itp.
    - Tabata nie wprowadzał drastycznych zmian po objęciu stanowiska reżysera.
    - trailer przygotowany na TGS, demo na stoisku, oraz zapowiedź wersji demonstracyjnej na przyszły rok, mają uspokoić zdenerwowanych fanów
    - słowami kluczami przy tworzeniu FF XV są "przyjaźń" oraz "podróż". Walki i historia przedstawione zostały w taki sposób, by podkreślić znaczenie tych słów

    [​IMG]

    Dalej mamy już wieści na temat samej gry:

    - system walki pozwoli na wyprowadzanie ataków łączonych, kontekstowych akcji, używanie magii, teleportów oraz będzie naszpikowany efektownymi atakami i zdolnościami
    - nie będzie to "tylko action RPG", a pełnoprawny jPRG. W trakcie walk będziemy mogli planować strategiczne działania pauzując grę, by użyć przedmiotów, zmienić ekwipunek czy przydzielić nowe zadania członkom drużyny
    - system broni działa jak decki w karciankach. Stworzony w ten sposób zestaw oręży pozwoli nam dopasować rodzaj używanej broni do sytuacji na polu walki
    - trzymając blok będziemy mogli aktywować uniki
    - w FF XV nie zabraknie cyklu dnia i nocy, który będzie się dynamicznie zmieniał. W nocy potwory będą bardziej niebezpieczne i bardziej agresywne, z kolei w dzień nie będą automatycznie atakowały gracza
    - w tej chwili jeden dzień to około 30 minut realnego czasu, ale może się to jeszcze zmienić. Tabata wspomniał bowiem, że walka z takim Adamantoisem trwa blisko 30 dni w grze
    - demo, które pojawi się w przyszłym roku na rynku pozwoli nam skorzystać z opcji Share, ale nie jest jeszcze pewne czy będzie także można pobawić się z Remote Play​



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. MixMachine

    MixMachine Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 1, 2009
    Posty:
    279
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    KnO
    Zastanawia mnie, kto wpadł na pomysł porównywania DNF do FF. Na jakiej niby podstawie. Ktoś chyba chciał zabłysnąć porównaniem, no, ale wyszło to słabo. Bardzo.

    Co do samej gry - z części na część coraz gorzej. 'Bohaterowie' niby prawie tacy sami, a coraz mniej przyjaźni. Gra ma więcej w sobie hack'n'slasha niż jrpg. Nawet do FFXII, która była specyficzna - zapewne nie podskoczy. A jak nie wyjdzie na poczciwą 360tke, to płakać nie będę, ostatni dobry FF to właśnie dwunastka na stare ps2...
     
  4. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    A zagra tylko garstka graczy, bo raczej nie wierzę aby gra wyszła na poprzednią generację. Dwie części trylogii XIII skończyłem z przyjemnością. Ostatniej części z tej trylogii nie ukończyłem przez ten pierniczony zegar :(
     
Wczytywanie...

Poleć forum