1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Mass Effect 2 - jak stan gry z jedynki wpłynie na zabawę

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez TymonPRO, Lipiec 27, 2009.

  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Przedstawiciele BioWare od dawna trąbią o zapisanych stanach gry z Mass Effect. Według deweloperów, save'y wczytane podczas obcowania z kontynuacją istotnie wpłyną na sposób zabawy. Niestety, dotychczas nikt nie wytłumaczył, na czym dokładnie miałaby polegać wspomniana kompatybilność. Po wielu miesiącach oczekiwania wszystkim zainteresowanym z pomocą idzie Casey Hudson, główny producent gry.

    Na łamach amerykańskiego magazynu PC World opublikowano wypowiedź, która odsłania znaczące aspekty omawianego rozwiązania. Według Hudsona, setki wyborów dokonanych w pierwszej części trylogii, mają swoje pokrycie w zapisanych plikach i mogą w mniejszy bądź większy sposób przemodelować historię opowiedzianą w Mass Effect 2. Podczas gry w poprzedniczkę Twoje decyzje zostawiały namacalny znak. Pozwalało nam to śledzić progres, wiedzieliśmy, co robiłeś na każdej z planet - stwierdził deweloper - bez większych problemów potrafimy nawiązać do tych „kronik”. Twój save z Mass Effect zawiera wszystkie niezbędne informacje. Dla niektórych być może zabrzmi to jak urzeczywistnienie Orwella, jednak ta nietypowa inwigilacja w niedalekiej przyszłości przyniesie olbrzymie korzyści. Kiedy zaimportujesz te dane do Mass Effect 2, możemy kontynuować ich przekopywanie. Warto zaznaczyć, że nie dotyczy to wyłącznie zakończenia czy grupy większych wyborów, które pozwolą napisać nam początkową konwersację i pchnąć Cię dalej. Nie, to są setki różnych rzeczy.

    [​IMG]





    Na potwierdzenie tych słów Hudson przytoczył prosty przykład. Podczas przygód w pierwszej odsłonie serii spotykaliśmy Conrada Vernera, oddanego fana Sheparda. Z racji elastyczności rozgrywki, nic nie stało na przeszkodzie, by według schematu dobry-zły zawrzeć z nim przyjacielskie stosunki bądź raz a porządnie zniechęcić do siebie omawianą postać. Podczas zabawy w kontynuację po raz kolejny napotykamy drugoplanowego bohatera i... okazuje się, że jego nastawienie nie uległo żadnym zmianom względem wyboru z jedynki. Choć to tylko kropla w morzu możliwości, w znaczący sposób obrazuje zamysł autorów. Pozostaje mieć nadzieję, że nie jest to jedynie marketingowa gadanina i ich najnowsze dziecko faktycznie będzie usiane podobnymi akcjami.

    W ramach ciekawostki - BioWare potwierdziło obecność podobnego systemu w Mass Effect 3.

    Mass Effect 2 - jak stan gry z jedynki wpłynie na zabawę | Wiadomoœć 2009-07-27 10:40:53 | GRY-OnLine
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Palik

    Palik Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 12, 2008
    Posty:
    86
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Żagań
    Wszystko fajnie, tylko grałem w Mass Effect'a tak dawno, że już teraz nie pamiętam jakich wyborów dokonywałem :D, ale pomysł jak najbardziej na tak :)
     
  4. chomik001

    chomik001 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 21, 2009
    Posty:
    198
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    legnica
    no jakby cos takiego było to super bo wtedy wiązała by sie 1 część z drugą ;p
    ale co gdy nie graliśmy w 1 ?
     
  5. no1safe

    no1safe Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 15, 2008
    Posty:
    146
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Już jakiś czas temu to chyba było wspominane na różnych serwisach... Swoją drogą świetna sprawa :D Nie mogę się doczekać premiery. Jedynka była świetna, ale po obejrzeniu kilku materiałów na temat gry jestem pewny, że drugą część będzie znacznie lepsza... Co do pytania powyżej - dla graczy, którzy nie mieli styczności z grą, bądź nie posiadają save'ów - gra będzie zaczynać się inaczej i pewnie historia zostanie odpowiednio przedstawiona. Zostało też powiedziane, że Shepard w jednym z zakończeń "dwójki" może zginąć i wtedy nie pojawi się w trzeciej części :p
     
  6. hawkes

    hawkes Banned

    Dołączył:
    Listopad 7, 2008
    Posty:
    140
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łapy
    Nieprawda. Do Mass Effecta 3 nie będzie można zgrać save z dwójki w której Shepard ginie. Przypuszczam że w taki wypadku będzie trzeba zaczynać ,,czystą'' nową grę. Źródło? Artykuł o Mass Effect 2 w CD-Action.

    A co do możliwości importowania saveów z dwójki, naprawdę świetna sprawa. Da to możliwość przejścia całej trylogii DOSŁOWNIE jedną i tą samą postacią. Specjalnie dlatego zagram w Mass Effect 2 na Xboxie gdzie mam swój wypasiony save, a nie od zera na PC. Choć gdyby była możliwość transferu save z Xboxa na komputer (typu robienie własnej postaci ze zdjęcia w FNR4) to nie zastanawiałbym się ani chwili...
     
Wczytywanie...

Poleć forum