1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Menusy, multiplayer, sterowanie i gameplay - masa informacji o Kolekcji Halo!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 10, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Dwa dni temu Microsoft podrzucił nam świeżą zajawkę Halo: The Master Chief Collection. To jednak nie koniec atrakcji. Tym razem możemy obejrzeć m.in. system głównych menusów tej kompilacji czterech głośnych strzelanin.

    Przed nami wystąpienie deweloperów Halo: The Master Chief Collection, które odbyło się w trakcie RTX 2014. Materiał zaczyna się od zaprezentowania głównego systemu menusów, dzięki którym wybierać będziemy interesującą nas odsłonę strzelaniny. Autorzy zwracają w tym miejscu uwagę na takie smaczki, jak muzyka odgrywana w tle przy zaznaczenie danej części Halo. Następnie twórcy przechodzą do tematu multiplayera, odsłaniając przy okazji, jakie moduły sieciowej rozgrywki przygotowano dla graczy. Jedną z ciekawszych atrakcji jest "Team Slayer", działający we wszystkich czterech odsłonach Halo, w którym znajdziemy masę różnych map.

    Ważnym elementem Halo: The Master Chief Collection jest również zuniformizowany schemat sterowania dla wszystkich gier. Gracze mają jednak również opcję stworzenia opcji sterowania dla każdej części osobno.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum