1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain jest prostsze niż Ground Zeroes

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 14, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Jeśli zastanawialiście, jak wygląda różnica poziomu trudności pomiędzy Ground Zeroes a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, to już nie musicie, gdyż sam Hideo Kojima postanowił odpowiedzieć na to pytanie. I to całkiem wylewnie.

    Poniżej zamieszczamy oryginalny Twitt i tłumaczenie:







    Chodzi tutaj o mnogość opcji i gadżetów, które mogą nam pomóc w grze. Dodatkowo, jeśli zobaczymy, że sytuacja w danej operacji jest zła, możemy się po prostu wycofać i spróbować ponownie z innym ekwipunkiem. To dość zdrowe podejście do tworzenia gier wideo i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain przypomina tutaj trochę podejście From Software, które jest znane z serii Souls czy Bloodborne'a. Zamiast modyfikować całą grę, wystarczy uczynić ją przystępniejszą poprzez np. ulepszenia sterowania.

     
Wczytywanie...

Poleć forum