1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Metal Gear Solid V wymarzoną grą Kojimy

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 11, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Hideo Kojima wreszcie będzie mógł zrealizować pełnię swojej wizji - wszystko dzięki konsolom nowej generacji, które podźwigną wszystko to, co słynny projektant sobie zamarzy.

    [​IMG]

    - To właśnie gra, którą tak naprawdę chciałem zrobić - mówi o Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Hideo Kojima. - Do tej pory nie mogłem się tego jednak podjąć z uwagi na ograniczenia sprzętowe. Tworzenie tego typu gier miałem tymczasem w planach od dawna, ale nie byłem w stanie - aż do teraz. Chciałem dać graczom tyle wolności, ile tylko można, ale technologicznie nie było to osiągalne - stwierdza.

    - Musiałem więc tworzyć liniowe gry z przerywnikami filmowymi, które podsycają dramaturgię. Teraz mogę dać graczom maksimum swobody - dodaje Kojima. Nie można jednak zapominać o tym, że Metal Gear Solid V: Ground Zeroes pojawi się również na Xboksie 360 i PlayStation 3, więc Kojima Productions nadal jest w pewien sposób ograniczone.

    Z takim postawieniem sprawy nie do końca zgadza się dyrektor artystyczny Yoji Shinkawa. - Nie byliśmy nazbyt ograniczeni przez prace nad różnymi wersjami. Większość rzeczy nie wymagała zmian, nie sprawiało nam to również jakiejś szczególnej trudności - wyznaje. Duża w tym zasługa silnika Fox Engine. - Pozwolił nam on skupiać się nie na poszczególnych platformach, a na uczuciach, jakie chcemy przekazać graczowi - wyjaśnia.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Snake będzie jeździł na koniu? Oby była to jego ostatnia gra.
     
Wczytywanie...

Poleć forum