-=SETH=-
-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Wiemy już, że Konami nie zdołało dopracować w równym stopniu "next-genowych" wersji Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Główną różnicą między wersją na XONE i PS4 jest rozdzielczość (na XONE "tylko" 720p). Przyjrzyjmy się dokładnie, czy przekłada się to na zauważalnie wyższą jakość graficzną.
Konami opublikowało nowy materiał wideo, w który zestawiono wersje current-genowe z next-genowymi. Filmik daje chyba lepsze wyobrażenie o jakości Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, niż screenshoty, którymi w ostatnich dniach podzieliła się z nami japońska firma. Szkoda tylko, że do porównania nie wybrano dokładnie tego samego okresu wirtualnego dnia - np. na PlayStation 4 scena z biegnącym protagonistą przedstawiona jest z bezchmurnym, niebieskim niebem. Na innych konsolach przestworza wyglądają gorzej ze względu na duży kontrast i "przepalenia" (brak detali w najjaśniejszych obszarach).
Biorąc w nawias kwestię porównania XONE i PS4 trzebe powiedzieć, że Konami wykonało świetną robotę na X360 i PS3. Te "przestarzałe" konsole wcale nie wypadają w istotny sposób gorzej, niż młodszy hardware.
Dla zainteresowanych jest możliwość pobrania rzeczonego materiału, działającego z płynnością 60 fps. Filmik można ściągnąć w tym miejscu.