1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Miasto przedstawione w Watch_Dogs nie należy do największych

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 20, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    O Watch_Dogs powiedziano już chyba wszystko. Jednak wielkość świata, który przyjdzie nam zwiedzić nie została sprecyzowana. Dyrektor kreatywny czuwający nad projektem - Jonathan Morin mówi, że ważniejsza jest dla nich "gęstość" miasta niż jego wielkość.

    Gdy dziennikarz portalu examiner zapytał: czy zawartość, zagęszczenie były głównym celem przy tworzeniu wirtualnego Chicago - Morin odpowiedział.

    Jeśli chodzi o wielkość światów w grach, to Jonathan Morin także ma swoją teorię.

    Co o tym sądzicie? Olbrzymie światy w grach są świetne, ale faktycznie muszą oferować też coś więcej, niż tylko swobodę w poruszaniu się. Jeśli Chicago w Watch_Dogs będzie sprawiało wrażenie żywego i będzie w nim co robić, to ja jego wielkością nie mam zamiaru się przejmować.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Krzysztof PL

    Krzysztof PL Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2013
    Posty:
    168
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    Po to się tworzy olbrzymie mapy że dojazd w grze z punktu A do B trwa kilka minut, i potem mówią ile godzin rozgrywki oferuje ...
     
  4. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    To można odpuścić jeśi grywalność będzie na wysokim poziomie....
    Czekam na grę z utęsknieniem czy to torent czy zamówinona w PreOrder :worked_till_5am:
     
Wczytywanie...

Poleć forum