1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Microsoft: "Hardware to jedna ze składowych mocy Xboksa One"

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 25, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Szumnie zapowiadane przez Microsoft wsparcie Xboksa One dla chmury nie jest wcale pchaną przez marketingowców mrzonką. Już niedługo ujrzeć powinniśmy technologiczne demo rozwiązania, które wedle wcześniejszych zapewnień oficjeli amerykańskiej korporacji czterokrotnie zwiększa moc konsoli.

    Przygotowane z myślą o Xboksie One 300 tysięcy serwerów nie tylko dbać ma o najwyższy komfort sieciowej zabawy, ale także zaoferuje konkretny przyrost mocy dla deweloperów. Harvey Eagle z Microsoftu odniósł się do trwającej w najlepsze wojny o rozdzielczość i płynność animacji i stwierdził, że amerykańska konsola jest w pełni zdolna do generowania obrazu w 1080p/60fps. Specyfikacja sprzętowa to zaledwie jeden z elementów wydajności sprzętu:

    Żeby było jasne, Xbox One w pełni wspiera obraz wyświetlany w 1080p i 60 klatkach animacji na sekundę. Jedynie od twórców zależy określenie tego, co jest najlepsze dla ich doświadczenia Nie da się już mierzyć mocy odnosząc się do ilości wielokątów i pikseli. Wydajność w dniu dzisiejszym jest wypadkową hardware'u, software'u i chmury.

    Eagle dodał, że głupotą byłoby zainwestowanie w ogromną liczbę serwerów i zamknięcie oferowanych przez nie możliwości dla deweloperów. Microsoft oddaje w ręce twórców całą moc, która drzemie w dedykowanej Xboksowi One infrastrukturze sieciowej.

    Na Twitterze Phil Spencer z MS Studios zakomunikował, że zbliża się pokaz zrywającego kaski z głów tech-dema, które uzmysłowić ma nam, że chmura nie jest jedynie wciskanym masom kitem.

    [​IMG]


     
    1 osoba to lubi.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. CanciaR

    CanciaR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 16, 2014
    Posty:
    57
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    UUuuu ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce.
     
  4. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Chmurę już ma nad sobą Xbox One tylko szkoda ,że czarną.
     
    5 użytkowników lubi ten post.
  5. Tr1SH

    Tr1SH Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 8, 2010
    Posty:
    265
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    ***owo
    Ale co mnie to obchodzi? Mogę a robię to dwie różne kwestie.Natomiast fakt jest taki- gry PS4=60klatek XO=mniej. I tyle.I nie obchodzi mnie czy konsola może nie może czy to błąd twórców czy co innego.Na jednej się da na innej nie.Nikt tu nie będzie gdybał ani wierzył na słowo tylko patrzył na praktykę-rozgrywkę.
     
  6. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    chmura piszą - chyba nas mają za głąbów
    ciekawe co będzie jak za 5 lat ją wyłączą - gry wspierające przestaną działać tak?

    zobaczcie sami co wyprawiają producenci gier - sprzedają gry niektóre z online passami, potem wyłączają serwer czym ubijają funkcjonalność zakupionych i opłaconych przez nas tytułów - ale żeby wypuścili poprawki włączające grę po Linku to już nie
     
  7. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Oni znowu z tą chmurą ? poważnie M$ ? dali by spokój z tymi ich gadkami bo tylko się tym pogrążają zamiast poprawić sytuacje
     
  8. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Ja w te chmury, to też podchodzę do nich sceptycznie, ale ciekawy jestem tego tech-demo :)
     
  9. ixikus

    ixikus Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 5, 2013
    Posty:
    159
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Niedługo pewnie sie przkonamy. Ale czapki pewnie zostana na głowach:)

    Wysyłane z mojego HTC Desire HD A9191 za pomocą Tapatalk 2
     
Wczytywanie...

Poleć forum