1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Microsoft podbija prędkość CPU w Xbox One - konsola już w masowej produkcji

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez TigraTeam, Wrzesień 4, 2013.

  1. TigraTeam

    TigraTeam Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    4128
    Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
    [​IMG]

    Xbox One przeszedł kolejną metamorfozę hardware'ową. Po zwiększeniu szybkości działania GPU konsoli z 800 MHz do 853 MHz, tym razem gigant z Redmond pochylił się nad tematem taktowania CPU. Maszynka stanie się trochę żwawsza.

    Oznacza to wzrost o 9% w porównaniu z wcześniejszymi zapowiedziami, kiedy słyszeliśmy o taktowaniu 1,6 GHz. Yusef Mehdi oznajmił również, że Xbox One jest już masowo produkowany w fabrykach, tak by zdążyć z premierą na okolice listopada 2013 r. Niestety nie podano jeszcze dokładnej daty premiery sprzętu.

    Swoje trzy grosze w temacie CPU dorzucił również główny architekt Xbox One. Albert Penello potwierdził powyższe rewelacje poprzez swoje konto Twitter, a także zaznaczył, że wszystkie dema jakie widzieliśmy na gamescom 2013 i PAX Prime działały jeszcze w oparciu o CPU 1,6 GHz. Deweloperzy zaczną wykorzystywać pełną prędkość tej jednostki "już wkrótce".

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Shibby

    Shibby Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 7, 2008
    Posty:
    2051
    Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    hehe, zobaczymy jak to się będzie miało do tej bezawaryjności przez 10 lat ;]
     
  4. horacy4

    horacy4 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2011
    Posty:
    291
    Polubienia:
    31
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Chyba dotarło do nich to ze zrobili słaby sprzęt hehehe a teraz podkręcają to i owo ale czy to coś zmieni jedynie to ze sprzęt będzie się przegrzewał szybciej :unconscious:
     
  5. rikamaru

    rikamaru Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2008
    Posty:
    233
    Polubienia:
    56
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    http://wccftech.com/rumormicrosoft-xbox-possibly-feature-discrete-gpu-core-stacked-main-soc/ można poczytać. Chodzi o (na razie to tylko spekulacje) dodatkowe GPU w Xboxie.

    http://www.ign.com/boards/threads/xbox-one-dgpu.453311803/

    "Microsoft disclosed some details but left many important pieces out. Evidently, Microsoft doesn’t want to tell all of its competitors about how well designed its system is."

    http://venturebeat.com/2013/08/26/m...se-details-are-critical-for-the-kind-of-expe/

    Coś jest chyba na rzeczy.
     
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Pamiętam jak mówili, że moc nie ma nic do rzeczy. Że najważniejszym jest content gry. A teraz ciśnienie ich wzięło i podkręcają podzespoły. Konsolę kupię, ale Microsoft naprawdę z dnia na dzień się co raz bardziej błaźni...
     
  7. mk89

    mk89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 13, 2011
    Posty:
    211
    Polubienia:
    26
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Nowy Sącz
    to było zanim społeczność zbuntowała się przed graniem w chmurze itp ;)
     
  8. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Zauważalnego skoku w grach to to nie da, a może cierpieć na przypadłości pierwszego x360.
     
  9. rafallo

    rafallo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 7, 2013
    Posty:
    159
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Fajnie podkręcają wszystko, ale miejmy w świadomości, że to co się podkręca to mniej żyje. xbox już dawno miał model wypracowany na ostatki detal, a teraz od tak podkręcają go - to nie może wyjść na dobre...
    Mam wrażenie, że ten cały x-klocek został zrobiony na szybko, na kolanie go chyba robili.
     
  10. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    ale zabezpieczenia mają zapewne prima sort - złamią go pewnie gdzieś po 2016

    a podkręcają bo obudzili się z ręką w nocniku - najwyraźniej sony zaskoczyło ich znienacka - tak czy siak choćby uzyskali dodatkowe 15-20% mocy podkręcając i optymalizując (bo w żadne dodatkowe gpu ja nie wierzę - to nie ciasto u cioci że można dorzucić rodzynka po upieczeniu ) to trzeba pamiętać że sony może zrobić dokładnie to samo a wtedy wydajność ich konsoli proporcjonalnie wzrośnie i będzie przewaga 60% albo i więcej a to już dramat w kwestii wydajności
     
  11. the mistic

    the mistic Banned

    Dołączył:
    Lipiec 24, 2013
    Posty:
    553
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    50mhz to nic nie do szybkości. Płyta podobna do tej z 360. I większy modul rf plus pełno wejść. Skoro ms dał tam sprzet jaki jest to znaczy ,że do grania starczy w nowe gry na poziomie graficznym który zadowoli wszystkich.
     
Wczytywanie...

Poleć forum