1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Microsoft poprawia wydajność XBOX ONE

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Skater, Grudzień 30, 2014.

  1. Skater

    Skater Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 17, 2014
    Posty:
    50
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Xbox One jest krytykowany za oferowanie niższej wydajności niż konkurencja w postaci Playstation 4. Jest też trudniejszy w programowaniu z uwagi na złożoną architekturępamięci. Idą jednak zmiany - na lepsze.

    Xbox One nie wykorzystuje monolitycznego bloku wydajnej pamięci tak jak PlayStation 4. Microsoft postanowił nieco skomplikować sprawę, oferując superszybką pamięć buforową eSRAM i wolniejszą DDR3, przez co deweloperzy muszą się więcej nagimnastykować, by osiągnąć równie dobre wyniki co na konsoli Sony.

    Na szczęście Microsoft nie chowa głowy w piasek. Jak informuje Maciej Bińkowski, główny projektant gry Dying Light, gigant z Redmond wykonał kolejny krok celem poprawy sytuacji.

    - Nowe API pozwala na znacznie więcej jeżeli chodzi o ESRAM, na rzeczy, których się domagaliśmy i które nie były łatwe w implementacji. To oraz lepsze narzędzie PIX do debugowania pozwoliły nam na znaczne zwiększenie wydajności gry i lepsze wykorzystanie ESRAM-u - twierdzi.

    Wydajność konsoli, poprzez aktualizacje oprogramowania, jest stale zwiększana. Ma się również zauważalnie poprawić po aktualizacji do Windows 10 dzięki wprowadzeniu DirectX 12 API. Należy jednak pamiętać, że Sony nie będzie stało bezczynnie: choć na razie nie dzieje się w tym temacie zbyt wiele, nic nie stoi na przeszkodzie japońskiemu gigantowi, by ten również wziął się za szlifowanie oprogramowania konsoli, pozwalając twórcom gier na skuteczniejsze wykorzystanie dostępnegosprzętu.

    Znalezione na : http://tech.wp.pl/kat,130036,title,...One,wid,17142719,wiadomosc.html?ticaid=11412b

    Tekst: Chip.pl
     
    andijaw lubi to.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
Wczytywanie...

Poleć forum