1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Microsoft tłumaczy, czyli ceny gier jednak nie wzrosną?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Darkkpoland, Lipiec 11, 2013.

  1. Darkkpoland

    Darkkpoland Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2012
    Posty:
    39
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Podlasie
    Microsoft dementuje informacje o tym, że po zniesieniu Microsoft Points ceny w Xbox Live Marketplace wzrosną. Według pracownika Microsoftu był to jedynie błąd, który aktualnie jest naprawiany
    [​IMG]

    O wspomnianej podwyżce cen informowaliśmy wczoraj - źródłem tych informacji był uczestnik programu Xbox Live Beta, w którym wraz z nowym pulpitem Microsoft porzuca Microsoft Points na rzecz normalnych pieniędzy. Okazało się jednak, że zmiana waluty zaowocowała także wzrostem cen - gry były tańsze, gdy można było za nie płacić za pomocą Punktów. Natomiast już dziś Microsoft dementuje informacje o planowanej podwyżce, a wyższe ceny w becie nowego dashboardu nazywa niezamierzonym błędem.
    - Jesteśmy świadomi, że niektóre z regionów doświadczyły nieprawidłowości z cenami gier w Xbox Live Beta. Był to niezamierzony błąd, który aktualnie staramy się naprawić - powiedział przedstawiciel Microsoftu w rozmowie z serwisem VG247.com. - Mamy zamiar zwrócić pieniądze tym uczestnikom bety, którzy ucierpieli z powodu różnicy w cenach. (...) Co warte odnotowania to fakt, że program Xbox Live Beta daje nam szansę na testowanie oraz naprawę błędów takich jak ten - zakończył swoją wypowiedź.

    Wzrost cen w Xbox Live Marketplace "niezamierzonym błędem" twierdzi Microsoft - gram.pl

    Chyba kolejny taki "błąd" M$ w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Dziwi mnie strasznie że taka firma ma takie problemy ze zrobieniem czegoś raz, a dobrze. Popsują, poprawią, przeproszą i "wszystko jest już ok". Czy nie można by tak od razu wypuścić porządną wersję czegokolwiek...?​
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Neithell

    Neithell Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2010
    Posty:
    112
    Polubienia:
    29
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Poznań
    Z tym, że ... od czegoś właśnie jest alpha/beta wersja, czyż nie ? Jak sama nazwa wskazuje, to są testy nowego dasha i służy to właśnie wyeliminowaniu podobnych błędów. Aczkolwiek M$ znów dał Nam powód, abyśmy się na nich wkurzyli. Podwyżka cen byłaby po prostu chamstwem...
     
    1 osoba to lubi.
  4. czaaki

    czaaki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2011
    Posty:
    129
    Polubienia:
    31
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Przecież to beta, więc błędy są "wliczone w koszta". Do bety przystępował ten kto chciał, automatycznie konsola nikomu bety nie pobrała.
    Gdybyś zagrał w wersję beta jakiejś gry też byś psioczył na twórców, że jak to oni mogli dać ludziom tak niedopracowanego bubla?
    Chyba że nie masz pojęcia, że beta różni się znacząco od finalnego produktu, a jest publiczna po to żeby użytkownicy mogli wyłapać błędy i je zgłosić.
     
  5. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Beta to beta. Nie ma się czym tu frustrować, martwić, stresować...
     
  6. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    słusznie - beta była rozpoznaniem czy naiwni klienci łykną nowe ceny i M$ się wzbogaci na spreadzie czy też będzie krzyk - a ponieważ betatesterzy wyłapali od razu wzrost cen - to M$ mówi że to pomyłka i niedoróbka którą naprawią

    ok. poprawią przelicznik ale to że ceny ZAWSZE są przeliczone w górę na niekorzyść konsumenta to jasno mówi nam o ich intencjach - dla mnie pomyłka byłaby wtedy jakby klient zyskał a nie tracił
    dla mnie M$ już stracił wiarygodność ostatnimi działaniami
     
  7. darudek_ek

    darudek_ek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2013
    Posty:
    211
    Polubienia:
    155
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Nie zmienia to faktu, że mamy:

    - koniec kupowania tanich kodów na allegro, gdzie każdą grę można było kupić 50% taniej lub lepiej
    - koniec kupowania MSP na kontach Silver nabitych przez Chińczyków kradzionymi kartami kredytowymi

    Tylko złotóweczki, a gry od EA, Ubisoft czy Activision potrafią w dniu premiery kosztować 279.99 PLN. Tak drogo jeszcze nigdy nie było jeśli chodzi o cyfrową dystrybucję, a będzie tylko drożej wraz z nową generacją... Oczywiście zostaje jeszcze kombinowanie z pudełkami i używkami, ale nie czarujcie się. To jest ostatnia generacja z normalnymi pudełkami. W kolejnej pudełka znikną całkowicie, a i tak założę się, że za 2-3 lata producenci będa starali się ograniczyć pudełka wypuszczając np. grę w DD w dniu premiery, a w pudełku po tygodniu lub miesiącu.

    Wydawcy nie kontrolują sklepów tak jakby chcieli. Małe, lokalne sklepy inaczej rozliczają się za kupno gry, duże sieci handlowe inaczej. Nigdy sklepy zamawiając towar od wydawcy nie płacą pełnej ceny z góry. Płacą w transzach, część z góry, część w ratach rozłożonych w czasie. Wydawca mniej więcej wie ile zarobi na sprzedaży produktu do sklepu, ale nie ma całej kasy fizycznie od razu w dniu premiery, przez co nie może całą gotówką obracać i inwestować.

    Z cyfrową dystrybucją jest inaczej. Bo klient nie płaci w ratach, a płaci pełną kwotę z góry, która od razu jest księgowana na koncie wydawcy i od razu fizyczną gotówkę można puścić w obrót. Fizyczne nośniki znikną, a wszystko przerzuci się na DD bo tylko w taki sposób można całkowicie kontrolować przepływ pieniędzy. Taki jest cel i ten cel będzie prędzej czy póżniej zrealizowany.
     
    1 osoba to lubi.
Wczytywanie...

Poleć forum